Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Links - Forum Wereldfietser

Links

Op de site van de WF in het menu aan de linker kant is het onderdeel
"links" weg. Weet iemand waar dit nu is gebleven. Op de Wiki kon ik het niet terug vinden.

Ik vond het altijd erg makkelijk om bij iemand anders op zijn site te kijken.

Mario
mario schreef:Op de site van de WF in het menu aan de linker kant is het onderdeel
"links" weg. Weet iemand waar dit nu is gebleven. Op de Wiki kon ik het niet terug vinden.

Ik vond het altijd erg makkelijk om bij iemand anders op zijn site te kijken.

Mario
We hebben de links in het linkermenu weggehaald, en verwerkt in de wiki: http://wiki.devakantiefietser.be . In tegenstelling tot voorheen, zijn de links nu geordend. Zoek je bijvoorbeeld een reisverslag over fietsen in Spanje, dan ga je in de wiki naar de landeninformatie Spanje.

We nodigen iedereen van harte uit een link naar zijn of haar website in de wiki te verwerken (uiteraard voor zover deze met fietsreizen te maken heeft).
Ik vind het lastig, maar ik snap dan ook niet veel van het net.
Wat ik wel weet is dat als ik Bert Sitters in de zoekfunctie intikt deze aangeeft dat die pagina moet worden aangemaakt.

Daar voor vond ik het althans veel beter, duidelijker.

Mario
mario schreef:Ik vind het lastig, maar ik snap dan ook niet veel van het net.
Wat ik wel weet is dat als ik Bert Sitters in de zoekfunctie intikt deze aangeeft dat die pagina moet worden aangemaakt.

Daar voor vond ik het althans veel beter, duidelijker.

Mario
Voor mensen die weinig internet-ervaring hebben, is de wiki misschien even wennen. Maar goed, met wat trial and error kom je vaak een heel eind.

Hoe dan ook: Er is inderdaad geen item "Bert Sitters" in de wiki, maar je ziet wel dat Bert in een groot aantal wiki-onderwerpen staat vermeld. Ik weet niet of Berts homepage daarin terug te vinden is. Zo niet, dan kun je altijd zoeken op "Bert Sitters" op www.google.nl .
Je kunt de persoonlijke websites ook vinden op de ledenlijst van dit forum. Dan moet je wel weten welke naam diegene op dit forum gebruikt waarvan je de site wilt bekijken. En wat blijkt, Bert heeft helemaal geen website :cry:
Als je deze lijst sorteert op website (dit kan onderaan de pagina) zie je dat er ongeveer 600 forumleden zijn die een url (webadres) hebben ingevuld. Veel url's zijn trouwens niet (meer) geldig of verwijzen naar een site die niets met fietsen te maken heeft.