Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ortlieb stuurtas bevestigen op nieuw stuur - Forum Wereldfietser

Ortlieb stuurtas bevestigen op nieuw stuur

Beste fietsers,

ik heb een ander stuur op mn Snel-wereldfiets geplaats. Nu wil ik ook graag het Ortlieb stuurtasje van het oude naar het nieuwe stuur verzetten. En dat lukt niet!!!

Voor de Ortlieb-kenners: ik heb het tasje zelf eraf geklikt. Blijft het inklik-houder-systeem op het stuur achter. Daar heb ik de twee lange schroeven uitgedraaid. Vervolgens aan de binnenzijde ook de twee korte schroefjes. Er zit wel wat beweging in de lange kabel die om het stuur gedraaid zit, en ik kijk dwars door het inklik-stuur-syteem nu, maar heb geen idee hoe de lange koperen draad los komt.

Wie kan me helpen???

DANK!
Hoi,

Misschien kan je hier iets mee, krijg je tenminste te zien hoe het werkte (als je ook het nieuwe systeem heb dat is)

http://www.vlerickfietsen.be/bagagetran ... imate5.pdf

succes
gewoon een nieuwe kopen, ik heb ook eens geprobeerd om m'n oude ortlieb stuurbevestiging los te krijgen, dat lukt niet, de schroeven hebben de kabel beschadigt, en als je die dan al los krijgt , krijg je hem toch niet meer vast op het nieuwe stuur.

Koop er dan een van klikfix, ergens anders stond dat die ook voor ortlieb werkten. Deze hebben een mooier bevestigingssysteem, geloof ik.

Groeten,

Willem