Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Koga Miyata Globetraveller 60 cm uit 2007 - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Koga Miyata Globetraveller 60 cm uit 2007

Al een paar biedingen gehad, maar nog niet verkocht. Half mei krijgen we onze nieuwe fietsen en dan willen we hem echt kwijt zijn!
Het is echt een blinkende goed onderhouden vakantiefiets waar nieteens zoveel kilometers mee zijn afgelegd...
En het is nog wel een collectors item :?
Mjah als je hem perse verkocht wil krijgen, moet je een realistische prijs vragen. € 1250 is veel te veel, voor € 1000 zal je hem sneller kwijt zijn. Als je prijs zakt, laat dan iets weten. Ik ken nog mensen die geïnteresseerd zijn.
Mijn advies: "hoe mooier het weer, hoe hoger de verkoopprijs!"

Dus wacht nog even tot het echt zomer wordt. Veel mensen gaan pas aan hun fiets en fietvakantie denken in de maand mei of juni (zoals een week voor vertrek of zo :lol: )
Eric Schuijt schreef:Dus wacht nog even tot het echt zomer wordt. Veel mensen gaan pas aan hun fiets en fietvakantie denken in de maand mei of juni (zoals een week voor vertrek of zo ) :lol: )
Dat zijn die mensen die op zoek zijn naar een "last minute Koga", die verwachten dus een lagere aanschafprijs! :P :P :P
Beste,

Ik ben op zoek naar exact zo'n fiets. Maar om eventjes op die prijs terug te komen, ik ben niet bereid zo een tweedehandsprijs te betalen die slechts een beetje minder is dan de nieuwe... zeker niet als je ze regelmatig wel eens voor nog 300 tot 400 Euro goedkoper ziet staan.
Als ik hem nieuw koop het ik er de garantie en de eerste drie onderhoudsbeurten bij. Dan is het verschil tussen tweede hands en nieuw te klein (zeker als ik dan nog eens de rit België - Amsterdam erbij tel)

Maar iedereen is natuurlijk vrij om te vragen wat hij/ zij wil hé!