Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lentetocht - Forum Wereldfietser

Lentetocht

Anita Mathijssen organiseert van 30 april - 3 mei een lentetrektocht. Een prachtige tocht naar Zeeuws Vlaanderen en West Vlaanderen (België). Start- en eindpunt: Bergen op Zoom.

We fietsen langs prachtige natuurgebieden ”het Zwin” en de grootste schor van Europa “het Verdronken Land van Saeftinghe”. De dijken met hoge bomen, de verborgen kreken, de oneindige landweggetjes met oude knotwilgen en het duinenlandschap, pittoreske dorpjes, de mosselen en de pontjes. We fietsen een deel van de LF-50 en verder met knooppunten.

Voor treinreizigers. Kijk voor alle zekerheid even op http://www.ns.nl/werktrajecten/index.form of er werkzaamheden aan het spoor zijn.

Mensen die met de auto willen komen kunnen hun voertuig bij Stayokay parkeren (enkele km.’s van het station).


Donderdag 30 april 2009

Vertrek 10.30 uur station Bergen op Zoom

Camping ”Fort Bedmar”: Fort Bedmarstraat 42, De Klinge (België), +32(0)37 70 56 47, http://www.fortbedmar.be


vrijdag 1 mei 2009

Camping ”Den Molins Hoeve”: Strengweg 2, Retranchement, 0117 39 16 74, http://www.molinshoeve.nl


zaterdag 2 mei 2009

Boerderijcamping de ”Oude Haven”: Oude Havendijk 2, Hengstdijk, 0114 68 18 19, http://www.boerderijcampingoudehaven.nl


zondag 3 mei 2009

Richting Bergen op Zoom


Meer informatie bij Anita Mathijssen: mathi192 [apenstaart] planet [punt] nl


Deelname aan de activiteiten van de Wereldfietser is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-, ongevallen- en/of aansprakelijkheidsverzekering.
top! staat genoteerd! heb de paastocht gemist dus hoop een een herkansing! (ook lekker dichtbij georganiseerd!)

groetjes, martijn14
Lijkt me een leuke, ga hem ook in de agenda zetten!

Met vriendelijke groet,

(nog een ) Martijn
Leuk dat je weer wat organiseerd Anita. Ben een paar dagen niet thuis en heb daarom geen agenda bij me maar als ik kan kom ik, meld mij dan nog bij je aan.
Voor een ieder die met de trein naar Bergen op Zoom komt kan dit een leuke kortingsactie zijn;
http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... 665-5908-3
Hoi,
Mooie tocht. Ik ben dan toch in de buurt. Mijn plan is om op 28 of 29 april vanaf station Roosendaal te gaan fietsen naar een camping aan het Donkmeer in Zele. Daarna fiets ik op 30 april via Gent naar de camping De Klinge waar ik me bij jullie wil aansluiten. In ieder geval zal ik dan op 1 mei meefietsen naar Retranchement en daar ook overnachten. Verder weet ik nog niet of ik via de Zeeuwse eilanden richting Rotterdam ga fietsen of terug ga met de groep. Eh, kan je nog wel vanaf Breskens naar Vlissingen varen? Als je zelf interesse hebt om al op 28 / 29 april met me mee te gaan fietsen, dan ben je welkom.

Groeten,
Rutger
www.rutgersreizen.nl
Hallo Anita
Als het weer net zoiets is als de afgelopen weken, ga ik zeker mee.
Ik maak er ws een week van, blijf dan langer in Belgie.
Dus zonder tegenbericht zie ik jou en de andere in Bergen op Zoom.
Groetjes Yvette
Hoi,

Zijn er mensen die op woensdag avond op een camping in de buurt arriveren ?
Ik wel denk ik ...
Hallo Lars
Ik ga ook op de fiets naar, ergens in de buurt van Bergen op Zoom.
Weet jij al een camping?
gr Yvette
Camping De Kreek ( uit het groene boekje )
Moorseweg 1b
Nieuw Vossemeer ( plusminus 10 - 12 km van station Bergen op zoom )

doen ?

Komer er nog meer ( zodat we deze arme maar na ons vertrek rijke mevrouw op de hoogte moeten stellen van wederom een ware invasie wereldfietsers al la paastrektocht ) ??? :shock: :D
IK ga ook mee. Mijn trein komt aan om 10:25 precies op tijd dus.

mario
Leuk campingkje, de kreek,

Gestaan op weg naar de buitenland tocht door UK.

Veel plezier, ik ga zelf Duitsland in :)
Ha Lars e.a camping de Kreek in nieuw Vossemeer is gesloten tot 18 mei het alternatief is camping landgoed ottermeer , Wouwse Plantage Hopmeerweg 8 4725PX telf 0165364818 ,ook uit het groeneboekje !!plm 5 km van Bergen op Zoom laat effe weten wat het wordt ,groet Rene (denk dat ik woensdagavond op deze camping ben)
Ik ben bang dat ik deze tocht moet laten schieten.
Een anderhalve week geleden (net na de paastrektocht) met mijn werk als projectafsluiting een avondje wezen karten. Daarbij iets te hard tegen de boarding gereden (daarom fiets ik dus liever) en een tweetal ribben gekneusd :(.
Fietsen gaat wel, maar zodra ik door een kuiltje ga, verrek ik van de pijn. Niet echt prettig dus.

Hopelijk tot een volgende keer.

Richard
Hi Rene en Lars
Ik had die camping ook al gevonden, ik denk dat ik daar eind vd middag ben.
Groetjes en tot morgen Yvette
Hoi,

Ik was van plan om met de fiets te komen met dit lekkere weer maar de wouwse plantage haal ik dan echt niet voor 24.00 uur.
Ik zoek wel een wildkampeer plekje onderweg en zie jullie op station Bergen op Zoom !

Heb er zin an :D
Ik kom gewoon morgenochtend naar Bergen op Zoom met de tjoektjoek.
Vandaag de fiets voorzien van een bagagedrager en andere banden, vanavond de tassen inpakken. en we zijn klaar voor het feest!
Het weer ziet er goed uit voor de komende dagen, misschien maar de tarp mee in plaats van de tent.
Rrrrr, ik heb er zin in!

Groet,

Martijn
........

Ben een beetje stil van die fantastische tocht van afgelopen weekend!
Was een erg mooie route met veel afwisseling, het weer was op een druppeltje na perfect en de groep was weer erg gezellig met weer aardig wat nieuwe gezichten.
Ik heb echt genoten van het hele gebeuren!

De gegevens van de ritten:
Dag 1: 81,4km
Dag 2: 91,8km (incl. omweg via 't Zwin)
Dag 3: 70,7km
Dag 4: 69,9km

Zal eens kijken of ik een plaatje kan maken van de Route!

Iedereen in ieder geval heel erg bedankt voor de gezelligheid en de aangename kilometers.
Anita speciaal bedankt voor de fantastische route en de mooie campings!

Met vriendelijke groet,

Martijn (die met krulletjes maar zonder versnellingen)
Anita,

Bedankt voor de mooie tocht. Omdat ik zelf dicht bij de kust woon, ben ik na dag 2 van uit Retranchement door gefiets naar Renesse waar ik op een leuke camping stond. De volgende dag vertrok ik om 08:30 uur, om precies om
14:30 uur aan te komen bij mijn thuis. Naar Renesse fietste ik 73 km.
Renesse Den Haag 89 km .

Foto's volgen later

mario
Anita nog bedankt voor de geweldig leuke tocht en hierbij onze foto's

http://picasaweb.google.nl/Ronaldopdefiets

Groetjes Ineke en Ronald