Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Treinstremming NS - Forum Wereldfietser

Treinstremming NS

Ik keek deze avond naar de NS reisplanner op internet. Ik wil op de Nationale Molendag graag langs Utrechtse molens fietsen. Beginpunt Woerden, eindpunt Weesp. Woerdense Verlaat, Wilnis, Spengen, Kockengen en dan de molens, die langs de Vecht staan. Door het Hollandse veengebied en langs de Vecht fietsen leek me mooi. Bij de Aldi zijn er tal van nieuwe fietsroutekaarten van Nederland te koop voor slechts € 1,99.

Maar de fietstocht gaat nu niet door :( !!! De spoorlijn Zwolle-Amersfoort is op 9 en 10 mei wegens werkzaamheden gestremd. Omleiding via Deventer, wat erg veel tijd kost.
Balen :evil: , want ook op de Nationale Molendag van 2006 wilde ik dezelfde fietstocht maken, maar door een treinongeluk voorbij Assen moest ik rechtsomkeert naar huis gaan. Geld van het treinkaartje natuurlijk terug.
Martin,
Ik ga morgenochtend met de auto naar Haarlem, vertrek rond een uur of half tien. Maar dat is misschien te laat om jou een lift te geven? Tot Breukelen of zo. Met jouw fietsdrager....
Iris