Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zondag 7 juni: Rondje vanuit Rotterdam #3 - Forum Wereldfietser

Zondag 7 juni: Rondje vanuit Rotterdam #3

Noteer vast in je agenda, op zondag 7 juni gaan we het derde rondje fietsen! Dit keer door de mooie Krimpenerwaard. We verzamelen weer om 12.00 uur onderaan de Euromast en ook deze keer is Jaap van Mourik de toerleider.

De route in grote lijnen: over de IJsseldijk van Krimpen onderlangs Ouderkerk naar het Loetbos. Via Zuidbroek en Benedenberg langs Bergambacht naar Tussenlanen en Bovenberg. Terrasje in Schoonhoven. Daarna langs de Vlist naar Haastrecht en over een fietspad langs de IJssel naar Gouda (met de mogelijkheid van een kleine stadsrondrit). Via een smal weggetje tussen de weilanden onder Gouderak en over de IJsseldijk langs Ouderkerk en Krimpen weer terug naar Rotterdam. Aldaar kijken we wat de pot schaft!

Weet je zelf een leuke route in de omgeving Rotterdam voor een volgend rondje laat het dan aub even weten!
Ik ik ik!
Zet hem weer in de agenda. (met als aantekening dat van die EHBO-doos)

Groet,

Martijn
hey suus, ik heb hem weer in de agenda gezet, vriendin misschien ook, 3x is scheepsrecht toch?? tot dan, grtz matthijs
Ha Suus,

leuk initiatief!
Als nieuwbakken lid een goede gelegenheid om kennis te maken.
Dus tot zondag de 7de juni
Ha Suus en alle anderen,
Jawel, ik zal weer present zijn. Nu mijn gelaat weer compleet strak getrokken is en mijn knie ook van korsten ontdaan, waag ik het er maar weer op....

Groetjes en tot de 7e, Bas
Ik ga het helaas niet redden zondag...
Morgen een vrijgezellen feest van een vriend dus ik vrees dat ik zondag brak en aan uitslapen toen ben:)
Volgende keer beter!

Groet,

Martijn
Hallo allen,

Jammer, jammer, net genezen van de vorige snoekduik, nu weer in de lappenmand. Vanochtend is het frame van mijn vouwfiets, een gerenommeerd Amerikaans merk, gebroken. Mijn rechterknie was deze keer de pisang, niets gebroken maar totaal opgestijfd.
En natuurlijk weer een mooie korst, wel zo symmetrisch nietwaar?
Maar goed, helaas dus, morgen niet voor mij. De volgende keer natuurlijk weer wel. Veel Plezier, Bas
Goedemorgen Suus en andere deelnemers,
Ik had vandaag wederom graag meegereden, maar ik heb het druk met de voorbereiding van mijn vakantie volgende week.
Fine tocht gewenst aan iedereen.
Groeten,
Bert
Ja!

Ik hoop dat ik op tijd bij de euromast kan zijn, maar ik wil wel weer mee.

Tot zo,

Ronald
Helaas te laat...
Maar nu was ik na een rondje delfland wel net voor de ergste regen thuis...
Hopelijk valt het in de krimpenerwaard nog mee :roll:

Volgende keer beter!

Groet,

Ronald
Ha Suus,

lage opkomst gisteren maar wel een heel gezellige middag/ avond geweest.
Mooie, afwisselende tocht en weersomstandigheden. Af en toe snelle kilometers maar de moeite waard. Tot een volgend Rondje waarin we elkaar wellicht ontmoeten,

Helma
Helaas, helaas lag ik dit weekend in de lappenmand en kon ik ook niet mee...

Volgende keer is 4-5 juli, gaan we de Hoekse Waard in, hopelijk met iets mooier weer dan afgelopen zondag!

Meer informatie volgt nog, tot dan!