Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te Koop z.g.a.n. VSF T400 Rohloff - Forum Wereldfietser

Te Koop z.g.a.n. VSF T400 Rohloff

Beste fietsers,

Ik bied te koop aan mijn T400 met Rohloff-naaf. Model 2007, nog geen 100 km op gefietst. Framemaat 57 cm. Met de volgende aanpassingen aan het originele model;

extra brede trappers-Cateye Velo 8 fietscomputer-continental citycontact banden-handsteunen-Abus beugelslot met bevestiging-Brooks zadel-Tubus voor- en achterdragers inclusief Ortlieb voor- en achtertassen (classic).

Foto;

http://foto-uploaden.nl/zie/ftvxw3l

Locatie Rotterdam. Gezien de bijna-nieuwstaat en extra opties is de vaste prijs E 2000,-

Voor ik hem op marktplaats zet wilde ik eerst de mensen de gelegenheid bieden die mij hebben geholpen met informatie voor de reis die door omstandigheden helaas niet door kan gaan.

contact: stcruson@hotmail.com

Groet Sven
Mmmm....Zal dochter ff info sturen. Moet ff maat uitvogelen. Dochter is 1.80
55er,

ben zelf 1.87 met relatief lange benen. De fiets is afgesteld voor mijn afmetingen door Bike4travel. Het zadel staat redelijk hoog. Misschien dat je daar iets aan hebt.

Groet Sven
Helaas... heeft het oog laten vallen op Santos of Herwerden. Succes met de verkoop.
Ook prima fietsen, wens haar succes!