Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dringend advies/hulp bij repareren van as in Iran - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Dringend advies/hulp bij repareren van as in Iran

Fietsenmaker tip uit de Wiki landeninfo:
"In Teheran is de winkel van Ramin Karimi een goed keus. Hij heeft alle moderne onderdelen, ook Magura. Je vindt hem in het centum niet al te ver van het Khomeiniplein aan de Jomhoristraat / Bastan av. /Chagizi alley 260. Hij spreekt ook engels. Tel: +989329280813 / email: hamidknejedad[at]yahoo.com "

Ook verderop in Mashhad zijn er goede mogelijkheden. Mochten jullie daar komen doe Mr. Vali de groeten. (Marc kent hem ook)

Harry
m-gineering schreef: Afbeelding
Be prepared
Baden Powell schreef een klein zakboekje...misschien ook een idee? :roll:
Zou niet graag door Teheran willen fietsen op dit moment.. :shock:
Onzin, al kan ik deze reactie wel begrijpen. De media geven helaas een incompleet beeld van het land. in Iran ben je altijd welkom, zelfs op dit moment!
Ik probeer te laten zien dat nieuwsmedia maar een minuscuul deel van de werkelijkheid kunnen laten zien. Dit minuscule deel is zwaar gefilterd, vervormd en gemanipuleerd, maar het wordt door kijkers, lezers en luisteraars thuis aangezien voor de werkelijkheid.

Joris Luyendijk

Ik ben nooit in Iran geweest en ben dus afhankelijk van de media om een mening te vormen.... :?
Anyway, voor dit soort discussies zijn weer andere fora :wink: .
Zo is 't maar net :) Joris Luyendijk zou eigenlijk iedereen gelezen moeten hebben. En ik kan je (voor wat het waard is) verzekeren dat er weinig gastvrijere landen op te wereld te vinden zijn dan Iran.
Hoi, ben ik weer,

We zijn ondertussen in Tehran, Het fietsen is prima gegaan, alleen in Rasht een hotelletje in moeten vluchten wegens rellen. Maar voor de rest is Iran nog steeds een mega gastvrijland. Blijft een aanrader.

Gisteren naar een fietsenmaker geweest, en gek genoeg was toen de speling niet meer te voelen op de as. Ik snap er geen jota van, maar we hebben besloten maar gewoon door te rijden en te zien waar het schip strand.

bedankt voor alle goede adviezen!

Marius