Additionally, paste this code immediately after the opening tag: welke houder bij garmin 60 gsx op koga met multigrip leder - Forum Wereldfietser

welke houder bij garmin 60 gsx op koga met multigrip leder

wat is uw advies bij aankoop garmin 60 csx te bevestigen op koga signature met multigrip leder stuur: de standaard fietssteun van garmin (010-10454-00-60) of de ram mount

moet ik nog ergens aandenken bij aankoop van en garmin en steun of ehh..
is et dat.


daarnaast volgend vraagstuk : heb zelf reeds voor ander voertuig een garmin streetpilot 2610 met op de computer en apparaat de software mapsource/citynavigator v8 : niet centraal geregistreerd. unlockcode zit wel in apparaat

ben ik nu verplicht bij aankoop van 2e apparaat: in deze de garmin 60 csx ook weer geld te steken in aankoop citynav. of is er een " handigheidje"

en kan ik op een en dezelfde computer software etc voor 2 verschillende apparaten
hanteren. zonder problemen. -waar moet ik aan denken

wat is uw ervaring inzake bovenstaande ??
cq tips

bij voorbaat DANK

gr. Wim a. te h. alias der gries doef :) :) :)
Het multigrip stuur van Koga ken ik niet. Maar ik heb een Garmin GPS mount op mijn fiets en ben daar erg tevreden over.

Wat de software betreft kun je een Mapsource installatie gebruiken voor meerdere GPS apparaten. Volgens mij kun je de kaarten op meerdere GPS'en installeren als je Mapsource CN eenmaal unlocked is, maar dit kan ik niet met zekerheid bevestigen.
koekeloe schreef: Volgens mij kun je de kaarten op meerdere GPS'en installeren als je Mapsource CN eenmaal unlocked is, maar dit kan ik niet met zekerheid bevestigen.
Helaas, het kaartmateriaal is gekoppeld aan het GPS toestel. Per kaart kun je 1 toestel gebruiken. Wanneer je een ander toestel aanschaft dan kun je volgens mij wel eenmalig het kaartmateriaal overdragen aan een ander toestel.
Er is een handigheidje wb het unlocken, google maar eens op jetmouse... 8)
eenieder dank voor meedenken / reageren etc.

heb hedenavond het oude toestel 2610 via my garmin alsnog geregistreerd
en vervolgens unlockcode gevraagd voor het 2e nieuwe toestel de garmin 60 csx
je krijgt dan vervolgens een link en met copy / paste in mapsource kon ik nu ook voor het nw. toestel de oude streetnav. v8 gebruiken.

dus i'm happy :D :D :D :D
Kijk ook eens naar deze houder: http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =21&t=7893
hij bevalt mij erg goed, hij is gemakkelijk bijna overal op je stuur te monteren en zo in te stellen dat je het beeldscherm goed kunt zien.
liedje,

dank voor je reactie,

ben inmiddels in bezit van een en ander, waaronder de ram mount waar je op tipte

gr. Wim a te h alias der gries doef