Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Mobiele versie Wereldfietser - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Mobiele versie Wereldfietser

@jlisrael Met safari is het ook prima browsen. Alleen wat klein.

@Marco, hou jij rekening met mobiel met je nieuwe site?

@ottovelo, ik bedoel de site en niet een pdf van het blad, wat eigenlijk ook wel een goed milieu vriendelijk idee is. Er zijn meer verenigingen die hun leden de keuze geven om het verenigings "blaadje" op papier per post of digitaal per mail te ontvangen. Papier is eigenlijk wel een beetje ouderwets :lol: (ik heb de titel van de posting aangepast .nl)

@Jarno, waarom alleen onder leden verspreiden? Het blad ligt ook in de Bieb (in Apeldoorn) Verspreiding van het blad is een middel om een doelstelling te breiken, geen doel op zich van de vereniging.
Hoi Eric,
Ik zorg er wel voor dat de hoofdpagina's redelijk goed te bekijken zijn maar het is niet mijn hoofddoel. Op dit moment richt ik me vooral op IE7, IE8, FF, Opera, Safari. Dat vind ik voorlopig wel voldoende. IE6 is voor mij te oud.
(en, heb je de nieuwe pol op de site al ingevuld? :lol: )

Wat betreft het wel/niet laten zien van het blad aan niet-leden: gewoon lekker pragmatisch aanpakken. Laat de website een paar nummers achterlopen en dan zit je eigenlijk al goed. Niet moeilijker maken dan het is. En om heel eerlijk te zijn: mensen die 15 euro te veel vinden voor ons blaadje wil je toch niet als leden hebben. De energie die je daarin moet stoppen om dat financiele bedrag te overbruggen komt niet overeen met de opbrengsten.

Papier vind ik overigens totaal niet ouderwets. Papier heeft alleen een heel andere functie dan een beeldscherm.
Magazine: glaasje wijn, haardvuur, op de bank, lekker lezen, beetje wegdromen, enz
Beeldscherm: doelgericht, zoeken, informatie vergaren, beeldflitsen, enz
Beiden hebben hun eigen waarde.
Frank schreef:Maakt mij niet uit, maar Jarno had het over de verspreiding te beperken tot de leden. Vandaar mijn opmerking.
Eric op de Fiets schreef:@Jarno, waarom alleen onder leden verspreiden? Het blad ligt ook in de Bieb (in Apeldoorn) Verspreiding van het blad is een middel om een doelstelling te breiken, geen doel van de vereniging op zich.
Don't shoot the messenger. Ik ga hier niet over... Maar om er toch op te reageren ;-), er liggen wel meer bladen bij de bieb die ook in de winkel worden verkocht. En die bladen zijn ook niet als PDF verkrijgbaar.
Ik heb sinds gisteren ook een smartphone (Samsung Omnia met Windows Mobile en Opera), en de site van de wereldfietser was een van de eerste die ik bekeek. Dat was dus onleesbaar klein (hele pagina op zo'n klein scherm). Maar misschien moet ik eerst de gebruiksaanwijzing maar eens beter gaan bekijken. Ik zal jullie ook vast gaan bombarderen met vragen over gps op zo'n ding.
Wim
Of je moet de artikelen in de tijdschrift uitkleden tot er alleen tekst is, maar wel te realiseren. Makkelijk te realiseren vanuit de meeste drukker-tools. Iphones lijken mij lastiger m.b.t. vormgeving op zo'n scherm.




__________________________
Design Neu Auto
Zo komen alle varianten voorbij.
Met een HTC Hero is forum goed te lezen.
groet,J