Additionally, paste this code immediately after the opening tag: wereldfietsersbeurs - Pagina 5 - Forum Wereldfietser

wereldfietsersbeurs

Alle organisatoren, vrijwilligers, stand-bemensing, sprekers, GEFELICITEERD.

Wat hebben jullie je best gedaan om er weer een gezellige maar ook heel informatieve beurs van te maken. Fijn dat er zoveel belangstelling was. Weer planty ideëen voor de Sinterklaas en onder de kerstboom en nu maar vast dromen van de volgende fietsvakantie.

Koert.
Van tweedehands vakantiespul tot het laatste snufje op wereldfietsgebied, van dialezing door Verweggistan tot aan Felle Feministische Fietsdiscussies :wink: . De eerste impressies van dit geslaagde evenement zijn er.

Groet,
Bertrand
Net terug van een fantastische beurs met maar liefsts 600 bezoekers!!!
En nog maar een keer hier: Jim, Suzanne en Inge bedankt voor de steengoede organisatie en alle anderen voor hun bijdrage. Leuk om weer een heleboel leuke mensen weer te zien!

@ Ciska, jammer ik ben bijelkaar zo'n 2,5 uur tussen 9.00 en 16.00 uur van mijn plek geweest en net in die tussentijd hebben we elkaar gemist.

@ Bertrand, bedankt voor de leuke impressie
Jim, Suzanne, Inge and all the volunteers - Hartelijke Dank.

I'll say this in English because my Dutch isn't good enough to say just how much Andrew and I appreciated all your hard work and the wonderful organisation. The constant stream of food and drink was especially appreciated, so we could talk to so many of the 600 people you managed to get in the door! Wow. Well done.

I only wish I'd had time to see some of the other exhibits. Andrew and I really should have taken turns but there were so many people to talk to. Well... next time!

We made some new friends and really just loved the whole atmosphere. Can't wait until next year....
Ik heb m'n foto's eindelijk online (Sint-dineetje tussendoor :oops:, niet op gerekend). Ze zijn HIER te bekijken en te downloaden.
Ik heb ze evenwel nog niet nabewerkt. Als ik dat doe, dan uploadt mijn programma automatisch de nieuwe (en hopelijk verbeterde) versie.
Inge, Suzanne en Jim: bedankt voor de zeer geslaagde dag!
Alles was tiptop in orde!

We vonden het erg leuk om met iedereen te praten en hebben met veel plezier onze lezing over Bosnië gehouden.

Volgend jaar weer!
Jan Willem en Gudrun
Ja, iedereen bedankt, vooral de standhouders, vrijwilligers en exploitanten. Dankzij jullie was het één groot feest voor de bezoekers, die bijzonder aan hun trekken zijn gekomen. Zowat alle denkbare info voor fietsvakanties is aan bod gekomen.
Namens Inge en Suzanne: bedankt !!
jim
Ik ben helaas ziek.

acute aanval van Jicht in mijn rechter knie. ben gelijk naar de ehbo geweest. Moet nu naar de reumatoloog. Ik zie het wel.

mario
Zo, 600 bezoekers, dat is een flink aantal. Applausje voor Inge, Suzanne, Jim en alle vrijwilligers.

Ook Jan Willem en Gudrun bedankt voor de interessante lezing, zit er aan te denken om komend jaar die kant op te gaan.
Het was inderdaad leuk. Vooral de 'discussie'-groepen gaven me een meerwaarde die ik bij de vakantiefietser in Retie niet heb.

Alleen jammer dat er kennelijk tijdens de dag gewisseld was van work-shops, maar die dingen passen vast in de toekomst nog wel eens in het schema.

Ik ga zeker proberen om eens een weekend mee te fietsen (komend weeekend zijn er al plannen).

Mireille
Hoi Mireille,

We hadden over de hele dag gelukkig maar 1 wijziging, laat het net die ene workshop zijn die je wilde bezoeken, dat was natuurlijk erg jammer. Maar we konden op het laatst een GPS-workshop presenteren en de lichtgewicht bagage stond er als enige dubbel op, dus hebben we er daar één van laten vervallen.
De paklijst lichtgewicht bagage is wel online beschikbaar.
Beste Inge, Suzanne en Jim
Bedankt voor de leuke dag! Het was erg geslaagd!
Het was weer leuk om het enthousiaste publiek te informeren over onze fietsreizen en de foto's te tonen.
Ook alle andere mensen die meegewerkt hebben bedankt!
Veel groetjes
Gudy
jimvdberg schreef:Hoi Mireille,

We hadden over de hele dag gelukkig maar 1 wijziging, laat het net die ene workshop zijn die je wilde bezoeken, dat was natuurlijk erg jammer. Maar we konden op het laatst een GPS-workshop presenteren en de lichtgewicht bagage stond er als enige dubbel op, dus hebben we er daar één van laten vervallen.
De paklijst lichtgewicht bagage is wel online beschikbaar.
Was zeker geen ramp hoor, maar een reden om volgend jaar terug te komen :-)
Leuk dat allerlei info uit de workshops nu ook online staat.
Heb zelf helemaal geen tijd gehad om lezingen/workshops te bezoeken en nu kan ik van achter mijn computer toch een graantje meepikken!

@ Frank: bedankt! We hoopten wat van ons enthousiasme te kunnen overbengen en dat is kennelijk wel gelukt. Als je tegen die tijd meer info/GPS tracks/... nodig hebt kun je altijd pb-en.
Het was inderdaad een geslaagde beurs met stapels nieuwe leden, de kaartjes waren op!
Ik heb mijn foto's inmiddels online gezet:
http://www.leonpoels.nl/fietsen/wfb2009
Groetjes,
Leon
Leon schreef: Ik heb mijn foto's inmiddels online gezet:
http://www.leonpoels.nl/fietsen/wfb2009
Groetjes,
Leon
Mooie foto's Leon. Even een (off-topic) vraagje uit nieuwsgierigheid; De bredere foto's, heb je die met een grote groothoek gemaakt en dan bijgeknipt, of heb je meerdere naast elkaar gemaakt en die als een panorama aan elkaar geplakt?
HansvanderVeeke schreef:De bredere foto's, heb je die met een grote groothoek gemaakt en dan bijgeknipt, of heb je meerdere naast elkaar gemaakt en die als een panorama aan elkaar geplakt?
Dat laatste. Geheimtip: Foto's met flinke overlap maken in RAW, hetzelfde ontwikkelen, in photoshop vervorming er uit halen met PT-lens, recht zetten en dan (met CS3) samenvoegen (merge) met cyclindrisch perspectief. Daarna opnieuw rechtzetten, uitknippen en vervolgens zonodig nog wat hoekjes bijshoppen. Voor de rest net een gewone foto...
Leon
Ik wou zelf meedoen aan 3 workshops maar vanwge de gezelligheid is het er maar 1 geworden en dat was fotografie. Aan een uur hadden we niet genoeg en ook niet aan 2 uur :D .

Het was echt heel erg leuk, gelijkgestemde mensen en een heel handige 2e handsmarkt etc.

Volgend jaar weer.
Er waren 640 bezoekers !
Leon schreef:
HansvanderVeeke schreef:De bredere foto's, heb je die met een grote groothoek gemaakt en dan bijgeknipt, of heb je meerdere naast elkaar gemaakt en die als een panorama aan elkaar geplakt?
Dat laatste. Geheimtip: Foto's met flinke overlap maken in RAW, hetzelfde ontwikkelen, in photoshop vervorming er uit halen met PT-lens, recht zetten en dan (met CS3) samenvoegen (merge) met cyclindrisch perspectief. Daarna opnieuw rechtzetten, uitknippen en vervolgens zonodig nog wat hoekjes bijshoppen. Voor de rest net een gewone foto...
Leon
Leuk om te horen, mijn procedure is haast hetzelfde, ik gebruik alleen PTAssembler om de foto's te stitchen.

Maar goed, voor de moderator me berispt omdat ik teveel off-topic ben, hou ik nu op met mijn vragen hierover :wink: