Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Sinterklaastocht 5 en 6 december - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Sinterklaastocht 5 en 6 december

Mooi rijm Jans, nu maar hopen dat er naar geluisterd wordt!

het ziet er voorlopig niet al te best uit...
http://www.knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachtingen/
maar wel fijn om niet 80 km van Zwolle naar het zuiden te fietsen met tegenwind kracht 5, maar gewoon vanuit Apeldoorn te vertrekken! Dan zijn we er zo!

En ach... na zo'n regenbuitje smaken de pepernoten alleen maar lekkerder!
Helaas heeft deze watje een griep te pakken dus ik doe niet mee :cry:

Ik zal mijn cadeautje voor volgende jaar bewaren :?

Veel plezier allemaal.
Hoi allemaal,

Ik ben nu in Portugal om er te genieten van wat zon, 17 graden, prachtige landschappen en heerlijk eten. Voor mijn gastheer Luis heb ik maar een chocoladeletter meegenomen als kadootje en ook voor mijn fietsvriend Fernando met wie ik morgen van de Spaanse grens naar Faro ga fietsen. Ik zal aan jullie denken. Bikkels!

Rutger
Veel plezier allemaal.
Wim
Terug van een geweldig leuk weekend!
Suus, bedankt voor de organisatie! Een superleuk Sinterklaasspel met leuke cadeautjes en lekkere 8)
Alle anderen, bedankt voor de gezelligheid!
De natte zooi van vandaag hangt te drogen en nu lekker bijkomen en nagenieten bij de warme kachel.

Wim & Marjan.
He Marjan, je bent me voor.

Ik ben ook weer veilig thuis.
Niet droog, heel veel regen gehad en voor mij bestaat er geen ademden kleding die me droog houdt................ :|

Maar, zoals Marian al zei, het was heel gezellig, we hebben heerlijk gegeten ( kaasfondue) heel leuk pakjesspel gespeeld en dat alles omllijst met perpernoten, glüh- en andere wijn, en 20 fantastische WF-ers.

De fietstochten waren zaterdag redelijk wat weer betreft, zondag begon aardig, maar...........toen ging het regenen.

Nou ja het hoort erbij , alles hangt te drogen.

Suusje, vreselijk bedankt voor het organiseren, maar dan passer ik alle anderen die ook aan het weekend hebben meegewerkt. Dus iedereen bedankt.

Ik heb het heel gezellig gevonden, ondanks mijn bronchien waardoor ik soms benauwt was, dus ff niet goed mee kon komen.

Ik porbeer een paar plaatjes te uploaden................oh je dat gedoe weer..... :|

Groeten

Jans
Afbeelding

Ja dat ging dus weer fout, dus maar een twede bericht...........\ik en computers :x :x :x


Dag

Jans
Nou, ik geef het op...............

Ik had 4 afbeeldingen geselecteerd, uploaden etc. en wat komt er tevoorschijn : 1 plaatje
Ik weet het niet meer.......... :twisted: :twisted: :twisted:

Stop this world, i want to go off!!!!!

Voorlopig ga ik zeer binnenkort slapen, ben moei, tsja oude man...........

Dag lieve sinterklaasmeevierendewfers


Jans
Ook ik ben weer veilig en droog thuis.
Weer prima genoten van alles dit weekend.
- de eerste ontmoetingen op het station;
- het fietsen over prachtige paden;
- het kookteam;
- lekker eten;
- lekker drinken;
- sinterklaasfeest vieren;
- de gedichten en cadeau;s
- nog wat meer drinken;
- goede kampeerplek;
- uitslapen;
- appelgebak en pannekoeken;
en natuurlijk het gezelschap van al die andere wereldfietsers!!!!

Hier nog een paar plaatjes uit mijn camera.

Overzicht van de route

En tot slot het hoogteprofiel


Tot de volgende keer maar weer.

Richard
Dat ziet er gezellig uit. Jammer dat ik ben wezen mountainbiken, zou ik bijna zeggen... :wink:

Maareh: pasen?
Het laatse 1 1-2 uur was bagger en boosweer vandaag. Maar dat hebben jullie vast ook gehad.

Dank je Suus voor de organisatie. Het spel was echt leuk.
Mooie foto's Richard.
Die pannenkoeken zien er geweldig uit.

En iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Gr.
Betty
Hei WFietsers tot de laatste minuut,

Mijn tripje naar Amersfoort was uiteraard ook wat vochtig. Gelukkig werd ik onderweg afgeleid door de grote bonte specht en een paar valkjes in de lucht.
Voor Barneveld voelde ik me even een vreemde eend in de bijt. De kerk was uit en auto's vol families met moeders met grote zwarte hoeden kwamen me tegemoet. Je kent het gevoel wel, in je gewone kloffie naar een themafeest gaan. Ai!
Affijn, cultuur ligt ook in NL voor het oprapen.

Het boek Memoires van een wielerverzorger van Jef d'Hont (van het Sinterklaasspel) doop ik tot DOORGEEFBOEK. (Suzanne heeft het doorgeefbRoekje!)
Heb zojuist (maandagavond) het boek uitgelezen. Het is meer een boek voor wielrenfanaten dan voor fietsers die over de hele wereld peddelen. Een masseur doet een boekje open over zo'n 40 jaar doping en aanverwante zaken zoals vrouwen en drank.
Het is makkelijk te lezen met af en toe wat heerlijk Vlaamse taal.
Op zondag 10 januari kom ik naar de nieuwjaarsborrel in Utrecht. Willen de gegadigden zich daar dan in rijen van 2 opstellen?
Mailtje sturen mag ook.

Werk ze allemaal maar weer.

Loes.
Ik heb een super sinterklaas weekend gehad en dat ondanks alle regen! Wat een fantastische gedichten en wat een nuttige cadeau's! Vooral dat praktische snoepjesslipje, hopelijk hebben Wim en Marjan daar veel plezier van.

Bedankt iedereen die mee heeft geholpen om dit tot zo'n leuk weekend te maken. Volgend jaar weer?

o ja Betty: hoe is het met je filmpjes afgelopen, zijn die nog ergens te bewonderen?
Dag Suus,

Er staan weer mooie interviews op mijn telefoon.
Zoals:

Die met Marian en Wim, met als onderwerp de snoeptangaslip. (Wie had die overigens gekocht?)
Patrick die om 1 uur in de nacht een vis aan het ontleden is.

Kortom in het kader van de privacy niet voor het grote publiek.
Maar ik laat ze graag zien bij een volgend weekend.

Gr.
Betty
Heel goed Betty :D Leve de wet op de privacy.

Kleverig snoep was het :wink:
( gisteravond was datzelfde cadeautje het hilarische doorgeef cadeautje tijdens Sint-spel met collega;s )

En ja Suus, wij zijn er volgend jaar weer bij!
Marjan schreef:
( gisteravond was datzelfde cadeautje het hilarische doorgeef cadeautje tijdens Sint-spel met collega;s )
Dat zal wel... :wink:

Ik vond het trouwens een hele geslaagde tocht met allemaal mooie mensen.
Voor de thuisblijvers: het weer zondag leek waarschijnlijk erger vanachter het glas dan op de fiets. Dat is namelijk altijd zo.

Patrick
de Fries schreef: Voor de thuisblijvers: het weer zondag leek waarschijnlijk erger vanachter het glas dan op de fiets. Dat is namelijk altijd zo.

Patrick
Ik vond het toch wel erg nat. Tot Deventer was het best aardig maar toen ik daar omdraaide om naar Varsseveld te fietsen kreeg ik de volle laag, tegenwind en erg veel regen. Toen ik twee uur later thuiskwam, stond in beide fietstassen een plas water. Het enige dat nog droog was, was mijn rechtervoet.

Frank
Moet je je eens voorstellen hoe nat je dacht te zijn geworden als je binnen had gezeten...

Wie heeft de regenponcho uiteindelijk veroverd?