Additionally, paste this code immediately after the opening tag: probleempje - Forum Wereldfietser

probleempje

in de bovenste balk staat clubhuis als ik daar op klik komt de volgende texst:
Je bent niet bevoegd om dit forum te lezen
kan ik hier helmaal niet in ofzo
gr
Dat geeft toegang tot een deel van het forum dat alleen voor leden is. Hierin vind je notulen, jaarverslagen e.d.
Zie hier voor meer info:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 963#p80963
ik ben lid maar ik kan niets bekijken
Stuur een e-mail naar IkBenLid@Wereldfietser.nl met je gebruikersnaam, echte naam en woonplaats. Na enige tijd krijg je toegang.
ooooookeee ik zal dat ff afwachten
gr
nog ff een vraag bij het openen van het forum sprinkt hij hierop
Bekijk actieve onderwerpen
dat wil ik niet hoe verander ik dat
gr marcel
Marcel,

Ik vermoed dat dat de link is die je ooit hebt opgeslagen.
Ga naar de pagina die je als opening zou willen zien en sla de link opnieuw op.

Dus als je bij de forumindex wilt beginnen, dan klik je eerst hierboven op forumindex.
Als die pagina geladen is, dan bewaar je de link. Hoe dit moet, is afhankelijk van de browser die je gebruikt. Bij de Exploder is het 'Favorieten' en dan 'Aan favorieten toevoegen'.

Suc6
nou het heeft niet met mijn browser..het gaat als ik hier boven forum klik spink hij op: Bekijk actieve onderwerpen
als ik dan voor de 2de x op forum klik gaat naar algemeen en daar hoort hij meteen op te springen
gr
marcel22 schreef:nog ff een vraag bij het openen van het forum sprinkt hij hierop
Bekijk actieve onderwerpen
dat wil ik niet hoe verander ik dat
gr marcel
Dat klopt Marcel, dit is gisteren aangepast. Veel mensen willen namelijk graag direct de lijst met actieve onderwerpen zien als ze de forumpagina openen. Als je het normale overzicht met de forumnamen wilt zien moet je Forumindex aanklikken. Voorlopig blijft dit even zo maar het menu zal in de nabije toekomst wel weer worden aangepast en dan zal hier rekening mee worden gehouden. Het is momenteel misschien extra verwarrend omdat de menukeuze Forum alleen de actieve onderwerpen laat zien als je de homepage voor je ziet. Als je vanuit het forum naar het forum gaat (als je dat wilt) krijg je wel het normale overzicht te zien. Dit is dus hetzelfde als op Forumindex klikken. Maar je hebt helemaal gelijk, het menu gaat niet altijd naar de officiële forumpagina.
ok bedank hoor vincent schol nu weet ik meer
gr