Additionally, paste this code immediately after the opening tag: FietsVakantieWiki - Forum Wereldfietser

FietsVakantieWiki

Hoi,

Ik heb een vraagje, kan er bij de info die op de FietsVakantieWiki staat geen datum van posten bij gezet worden ?
Ik zit nu te kijken bij Senegal bij ' Veiligheid ' en daar staat :

Er kan zonder uitzondering in geheel Senegal zonder problemen worden gefietst, tegenwoordig ook weer in de Casamance (het zuiden).

Waarbij bij mij de vraag oprijst : wat is tegenwoordig, wanneer is deze regel gepost ???
Lijkt me vrij belangrijk om te weten ...

Benieuwd ...
Dat is op 30 november 2008 toegevoegd door Ludwig. Al moet ik toegeven dat het even zoeken was.
Bovenin kun je op "geschiedenis" klikken, alwaar je verschillende versies van het artikel kunt vergelijken. Maar echt makkelijk zoeken naar datum van toevoeging is er volgens mij niet bij. Zeker niet als het een land is waar regelmatig iets aan veranderd wordt...

Mijns inziens is het toch een kwestie van juist noteren door degene die het bewerkt. Die had bijv. kunnen neerzetten "sinds half 2008 ook weer in de Casamance (zuiden)."
Als is nu nog discutabel of 'het zuiden van de Casamance' of 'het zuiden van Senegal (Casamance genoemd)' wordt bedoeld... :roll:

Zo zie je maar, alle juiste en recente info is altijd welkom in de landeninfo.
Hoi Robertjan,

Geschiedenis knop kon ik nog wel vinden maar dan raak ik het spoor bijster ...
Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik, even tellen, meer dan 120 woorden aan kan / moet klikken en evenveel pagina's om te kijken op welke pagina die informatie nog niet staat en dan ...........

Is het niet technisch mogelijk om als er iemand info toevoegt dat er dan automatisch aan het eind van de tekst de datum van aanpassing komt te staan ?

Jij suggereert dat degene die het bewerkt de datum toe moet voegen maar dat blijkt niet te werken omdat men dat vergeet of er niet aan denkt, denk ik :wink:
Robertjan schreef:Mijns inziens is het toch een kwestie van juist noteren door degene die het bewerkt. Die had bijv. kunnen neerzetten "sinds half 2008 ook weer in de Casamance (zuiden)."
Als is nu nog discutabel of 'het zuiden van de Casamance' of 'het zuiden van Senegal (Casamance genoemd)' wordt bedoeld... :roll:
Het zuidwesten van Senegal is de Casamance.
Volgens het Ministerie van Buitenlandse Zaken: "de spanning in de Casamance, met name in de regio Ziguinchor, is de afgelopen periode toegenomen door confrontaties tussen het Senegalese leger en de rebellen (MFDC, Mouvement des Forces Democratiques de la Casamance). Alle niet-essentiële reizen in de regio Casamance worden derhalve ontraden, met uitzondering van de stad Ziguinchor en het toeristische gebied Cap-Skirring. De weg tussen Ziguinchor en Cap Skirring kan overdag en - bij voorkeur - in konvooi gebruikt worden. Alle reizen over de wegen N4 en N5 worden wegens een toename van gewapende overvallen sterk ontraden. Er is in de Casamance een aanhoudend gevaar door landmijnen." (laatst gewijzigd op 17 november 2009, nog steeds geldig op 28 december 2009)

Dus of je daar nu moet gaan fietsen betwijfel ik!