Additionally, paste this code immediately after the opening tag: een komplete vakantie uirusting te koop, fiets/tas - Forum Wereldfietser

een komplete vakantie uirusting te koop, fiets/tas

wegens vertrek uit nederland ben ik genoodzaakt een aantal fietsen weg te doen.
dus te koop een vakantie fiets van het merk kivada,

het frame is gemaakt door jan de jonckheere in belgie. frame is gemaakt van columbus brain buizen, het gaat hier om een stalen frame en voor vork van topkwaliteit de maat een 52 centimeter zitbuis met een 59 bovenbuis de vork is voorzien van een traditioneel balhoofd waardoor het stuur in hoogte verstelbaar is.deze maat is globaal voor mensen tussen de 1.80 en 1.90.

de wielen:alesa explorere velgen, dat zijn half hoge velgen 36 gaats, rvs spaaken met deore naven.26 inch wiel maat, bijzonder sterke wielen, nooit probleemen mee gehad

aandrijving:stx rc shifters met deore xt derailleurs, lx casette 12/28 en lx trapas plus crancks.de fiets heeft drie bladen voor en 8 achter hier is bewust voor gekozen ivm de duurzaamheid en verkrijgbaarheid.

remmen: avid aluminium/titanium greepen met avid magnesium/titanium remhoeven.

dragers: voor en achter tubus dragers.

tassen:voor en achter karrimore tassen met kano sluiting deze tassen lijken qua materiaal en uitvoering heel erg op de ortlieb tassen.

de fiets is in perfecte staat en heeft net een nieuwe ketting pignon en trapas gehad.plus een grote buurt, de fiets is dus echt in prima staat.het enige wat valt aan te merken is het versleten zadel maar dat kan in overleg vervangen worden door een ander (ik werkte tot voorkort in een fietsenwinkel, dat mag dus geen probleem zijn).
er zijn fotos van de fiets en die zijn te zien op : www.picturetrail.com/opruiming

de fiets is rood van kleur en voorzien van veel reflecteerende 3m stickers, dit is hetzelfde materiaal als wat er gebruikt word voor verkeers borden!
ik kan me voorstellen dat ik nog een hoop vergeten ben,
en dus voor vragen michelvanaar@hotmail.com of 073-6571020

ik kan me voorstellen dat ik nog een hoop vergeten ben,
Ik denk dat een hoop mensen wel nieuwsgierig zijn naar de prijs. :wink:

Groeten,

Marco

Zonder meer helemaal veregeten!
De vraagprijs is 850 euro en dus is onderhandelbaar.
Verder heb ik nog 4 of 5 pet fles houders, waarvan er drie op de fiets passen.
Bedankt Michel

ik ben wel geinteresseerd in die tassen
is het ook mogelijk ze los te kopen?

Mocht het dan toch los gaan, misschien de dragers ook wel? :lol:

Beste mensen, zoals ik al zei vertrek ik naar het buitenland.Nu dacht ik het volgende.De persoon die de fiets koop krijgt zolang hijzei wilt verblijf in darwin (australie) en bij mijn vrienden in alice springs!moet natuurlijk wel zo zijn dat we dan zelf niet opvakantie zijn!
groetjes michel :lol:

En als iemand alleen de dragers zou kopen? :lol:

no worries! :lol:

Beste tassen en dragers liefhebbers,
Er komt binnenkort iemand kijken voor de complete fiets als dat niks wordt,mag het allemaal los weg.alvast bedankt voor het geduld.
Groetjes michel

is daarover inmiddels al iets bekend?

De spullen mogen los weg, dus liefhebbers voor een paar uitstekende tassen en of dragers of een fiets zonder dragers en zonder tassen, laat van u horen! :wink:
Groetjes michel

:D
tassen zijn weg, fiets en dragers zijn er nog.de vraagprijs voor de tubus dragers is 125 euro.
groetjes michel