Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe look! - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Nieuwe look!

Robertjan schreef:Zouden er geen standhouders komen, dan geen beurs... :wink: (Nu komen er reacties van "ver gezocht" enz.)
Jullie zijn gewoon standhouder op die beurzen dat klopt :wink:
Michael W schreef:Jullie zijn gewoon standhouder op die beurzen dat klopt :wink:
Hoi Michael,
Je hebt helemaal gelijk ! (kennelijk wil je dat horen)
jimvdberg schreef:
Michael W schreef:Jullie zijn gewoon standhouder op die beurzen dat klopt :wink:
Hoi Michael,
Je hebt helemaal gelijk ! (kennelijk wil je dat horen)
Zoals de waard is ...... :wink:
Als je kijkt naar hoe het overkomt naar buiten toe, dan klinkt deze kortere tekst toch beter dan die langere lap van jou, Michael.
Bovendien klopt het in zeker zin zonder meer... :wink:
Robertjan schreef:Als je kijkt naar hoe het overkomt naar buiten toe, dan klinkt deze kortere tekst toch beter dan die langere lap van jou, Michael.
Bovendien klopt het in zeker zin zonder meer... :wink:
Kort en duidelijk is ook mijn devies, liefst in 3/4 regels, maar wel moet het inhoudelijk kloppen. En dat doet het nu niet Robert Jan, helaas.
Overal op de site behalve het Forum, is de menubalk helemaal bovenaan aangepast. Doordat Vereniging nu naast Home staat, heb ik de intro inactief gezet. Ik verwacht dat mensen die voor het eerst op onze site komt en meer willen weten, naast Home op Vereniging klikken.
Van die pagina ben ik me bewust dat het een zeer uitgebreide, doch treffende weergave van de vereniging is.

Voordeel hiervan is dat we 6 i.p.v. 5 artikelen op de voorpagina kunnen plaatsen, zonder een lelijke verwijzing naar een volgende (voor)pagina. Dit aangezien de Intro ook een artikel was.

Robertjan
Het is me nu ineens opgevallen dat oude verslagen van eerdere actviteiten haast niet meer zichtbaar zijn. Je klikt op Activiteiten en dan moet je goed opletten op de blauwe balk bovenin op het woordje Verslagen. Kan dat niet beter of ben ik de enige die vindt dat dat erg klein is uitgevallen?
Het valt niet op omdat de hele lay-out bestaat uit blauw en wit of wit en blauw. En die balk is toevallig blauw met witte tekst. Zou de tekst felgroen zijn, dan valt dat op. Omdat dat verder in de lay-out niet terug komt.
Sowieso valt het linkje niet zo op... ook al zou de kleur wel opvallen. De plaats is gewoon niet helemaal handig. Je moet het nu maar net weten, het zou ook zo maar een woord kunnen zijn, je ziet niet direct dat het een link is.