Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat voor baan hebben wereldfietsers? - Pagina 6 - Forum Wereldfietser

Wat voor baan hebben wereldfietsers?

254 berichten

student/parkeergaragebeheerder

betaalde hobby: kerkorganist (zowel Protestantse Kerk (Berkenwoude, Bergambacht en Krimpen aan de Lek als Oud-Katholieke Kerk (Schoonhoven)).

Er wordt nog steeds gereageerd dus bij deze nog even een tussenstand:

19 Leerkrachten 18,1%

15 studenten 14,2%

10 ambtenaren 9,5%

57 overigen 54,3%

3 werklozen 2,9%

1 AOW-er 0,9%

Opvallend is nu dat er ook veel studenten zijn onder ons. Zou Walter dan toch gelijk hebben?: Leerkrachten en studenten hebben veel meer vrije dagen en gaan daarom met de fiets op vakantie. Dat zou best wel eens waar kunnen zijn!
Maar waarschijnlijk is het voor studenten toch meer uit financieel opzicht? :lol:

@Gionchere
Dan zul jij Parallels van Yes wel een beregoed nummer vinden!
Ik wel, een van de beste nummer ooit. Zeker de Live versie op Yessongs.

bij het begin van dit onderwerp was ik student nu ben ik officieel bouwkundig ing. het percentage studenten gaat dus weer wat omlaag!!!

@Frank F
Gefeliciteerd. Ik ben ook bouwkundig ing.
En inmiddels student deeltijd ICT aan de Hogeschool Utrecht.
Dus eigenlijk van alles wat.

marcoschriek schreef:@Gionchere
Dan zul jij Parallels van Yes wel een beregoed nummer vinden!
Ik wel, een van de beste nummer ooit. Zeker de Live versie op Yessongs.
Kun je me de bladmuziek doen toekomen? Ik ken het namelijk niet. Ik heb overigens wel in een avonddienst het Hand in Hand laten klinken (na de zegen), in de tijd dat Feyenoord nog wel won. Opmerking van de predikant: "Ah, ik hoor dat jullie gewonnen hebben". :D

marcoschriek schreef:@Gionchere
Dan zul jij Parallels van Yes wel een beregoed nummer vinden!
Ik wel, een van de beste nummer ooit. Zeker de Live versie op Yessongs.
Bedoel je niet Yesshows uit 1980 ?? :?

Je hebt helemaal gelijk!
Maar het blijft een steengoed nummer.

Snif... valt Organist nu echt onder "Overig"? :P

Ik kwam in de trein een conductrice tegen die meteen begon over m'n fiets (en m.n. m'n Brooks-zadel). Fietste zelf ook vakanties e.d. (Europa). Iemand van hier? ;)

Student Geneeskunde hier.

Werk in een onderzoekscentrum naar nieuwe medicijnen. Dit is geen reclame, maar als je een idee wilt krijgen van wat dat inhoud: http://www.proefpersoon.nl

Verder klus ik een beetje bij als Freelance-fotograaf.

Nog een kandidaat voor de categorie overig: financieel analyst bij een grote Nederlandse oliemaatschappij... 37 vakantiedagen / jaar! :-)

Hiervoor 3 jaar als ontwikkelingseconoom gewerkt, maar werd een beetje cynisch over de hulpindustrie... :-(

Misschien kan je beter wat kritischer zijn over de olieindustrie en zeker als je bij Shell werkt die hebben niet zoveel om trots op te zijn. Zeker niet aangaande Nigeria

Grt Ernst

Over welk internationaal concern zou je dan wel trots kunnen zijn? Ik ben blij dat ik al jaren geen Heineken drink als er andere keuze is, maar moet ik blij zijn dat mijn aandelen ABN-Amro onlangs buitensporig gestegen zijn, terwijl er kans is dat dit bedrijf binnenkort wordt opgedeeld.
Een kritische benadering kan geen kwaad: klokkenluiders, waakhonden en activisten hebben hun nut meer en meer bewezen, maar voordat je iemand persoonlijk aanvalt van wie je de achtergronden niet kent: verbeter de wereld en begin bij jezelf.! Hij die zonder zonden is werpe de eerste steen!

bert sitters schreef:maar moet ik blij zijn dat mijn aandelen ABN-Amro onlangs buitensporig gestegen zijn, terwijl er kans is dat dit bedrijf binnenkort wordt opgedeeld.
Jij ABN AMRO aandelen? Had ik nooit achter je gezocht! :lol:

Dennis

Bert, TUURLIJK moet je blij zijn! Verkoop die aandelen en je kan weer een mooi fietsreisje maken! :D

Om bij het onderwerp te blijven,
Waar zijn al die AOW-ers? Eentje maar?

Vooruit, hier nog een!

Zijn er niet meer? Hebben toch veel tijd om te fietsen, maar zitten waarschijnlijk niet op het forum?! Is dit dan toch een forum voor jongeren?
Maar... om een open deur in te trappen, AOW-er zijn is geen baan!
Jordan

Dennis de Vries schreef:
bert sitters schreef:maar moet ik blij zijn dat mijn aandelen ABN-Amro onlangs buitensporig gestegen zijn, terwijl er kans is dat dit bedrijf binnenkort wordt opgedeeld.
Jij ABN AMRO aandelen? Had ik nooit achter je gezocht! :lol:

Dennis
Geruststelling voor jou Dennis. Ik heb ook ING-aandelen.

Na 46 jaar werken in een commerciele omgeving, laatste 15 jaar als packaging engineer, nu met prepensioen. Wel eerder eens drie maanden vrij geweest om te fietesen na een paar jaar sparen, nu de mogelijkheid om langer te gaan fietsen.

Paul Snoeij

Wiskundeleraar in het voortgezet speciaal onderwijs

7 weken in de zomer!!

Tja ,het blijft behelpen.

Groet