Additionally, paste this code immediately after the opening tag: zomer 2009 Kazachstan-Pakistan over KKH - Forum Wereldfietser

zomer 2009 Kazachstan-Pakistan over KKH

Hoi, Ik, Annemieke 29 jaar, heb het plan om van de zomer van Kazachstan naar Pakistan te fietsen (ongeorganiseerd) over de Karakoram highway (dat duurt circa 1 maand), maar heb 3 maanden vrij en ben dus vrij flexibel... Ik heb afgelopen zomer (alleen) door IJsland gefietst wat heel goed beviel. Voor Pakistan en Kyrgyzstan lijkt het me leuk om met iemand te fietsen, die net als ik erg van berg-omgevingen en avontuur kan genieten. groetjes Annemieke
heb deze zomer/najaar dergelijke plannen en ben mezelf aan t orienteren naar routes en gebieden. wil ook individueel met tentje de bergen in. zie ook mijn verzoek voor tibet.

sta 1 maart bij stand vd wf tijdens de f&w beurs. mischien moment om van gedachte te wisselen?

groetjes, martijn
Hallo Annemieke en Martijn,

Ik heb ook op de oproep van Martijn gereageerd... Ik heb een aantal jaar geleden van Kazachstan naar Pakistan gefietst, erg mooi. De Friendship Highway trekt mij bijzonder, maar zal lastig worden vanwege de Chinezen. Ik wilde zelf van Manali naar Leh (heb ik ook al eens gefietst) en dan door naar Srinigar fietsen in Noord India. Allemaal betrekkelijk in de buurt van elkaar dus.
Hebben jullie al van gedachten gewisseld op de f&w beurs? Ik ben benieuwd.

Groet, Maarten
Ha Annemieke,

Ik wist eerst niet wat de KKH was, maar las er iets over bij een reisorganisatie en ik was meteen helemaal enthousiast. Houd wel van uitdagingen en fiets daarom ook het liefst ongeorganiseerd, maar wel met een paar mensen, zeker in zulke landen.
Ben dus heel benieuwd of je al concretere plannen hebt. Mijn vakantie is van half juli tot half augustus (4-5 weken. De KKH is 730 km lang en die organisatie (zie http://www.tropicalcyclist.com/reisprog ... is_kkh.htm) doet er 2 weken over. Dus met een maand heb je nog genoeg tijd om extra dingen te bekijken, te blijven, te fietsen etc.
Ik hoop wat van je te horen.
Groet,
Iris