Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Klok - Forum Wereldfietser

Klok

Kan iemand de klok van het forum even gelijkzetten? Ik plaats schijnbaar berichten in de toekomst 8O
Groeten, Leon

Nog steeds?

Leon,

Het is in Thailand nu maandag 17 november 19.00 uur. Op welketijd wordt dit bericht geregisteerd.

Goh, Bert,

Zelfs in Thailand kan je niet van de computer afblijven!
Weer met de Thai-cycleclub?
Veel plezier en tot ziens, misschien in Heerhugowaard?

John.

bert sitters schreef:Het is in Thailand nu maandag 17 november 19.00 uur. Op welketijd wordt dit bericht geregisteerd.
Er staat Ma "17 Nov, 2003 14:02" bij.
Groeten, Leon

Jarno schreef:Nog steeds?
Ja, of het forum moet Griekse tijd hanteren :?
Leon

Dat is idd vreemd Leon. Vraag twee wordt dan ook, of je het eens vanaf een andere computer kunt proberen. Je zit er volgens mij precies een uur naast. Anderen hebben dit niet (volgens mij). Daarmee lijkt het me dat het ook aan jouw systeemtijd kan liggen.
Dus mocht je in de gelegenheid zijn eens van een andere computer in te loggen, dan ben ik benieuwd wat het resultaat daar is.

Ook kun je eens in je profiel kijken wat je daar voor informatie hebt staan in het de tijdzone hebt staan. Dit is officieel "GMT + 1 uur" voor ons kikkerland. Ook voor je systeemtijd zou dat ergens zo moeten staan.

Jarno schreef:Dat is idd vreemd Leon.
Ook kun je eens in je profiel kijken wat je daar voor informatie hebt staan in het de tijdzone hebt staan. Dit is officieel "GMT + 1 uur" voor ons kikkerland. Ook voor je systeemtijd zou dat ergens zo moeten staan.
:oops: nu is het beter; ik stond nog op GMT+2 ....
Leon

Ben blij dat het is opgelost.