Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ontvang nog steeds geen digitale nieuwsbrief!!! - Forum Wereldfietser

Ontvang nog steeds geen digitale nieuwsbrief!!!

Ik heb me al twee keer opgegeven voor de digitale nieuwsbrief maar ontvang niets. De eerste keer is inmiddels 4 weken geleden.

Kan iemand hier iets aan doen?

Maarten Smit

Beste Maarten,

Stuur even een e-mail met je naw-gegevens aan webmaster@wereldfietser.nl. Inclusief je lidnummer. Vandaaruit kunnen we achterhalen waar het fout gaat en kan ook vast en zeker (vraag dit even) de laatste(n) nieuwsbrief worden gestuurd.
Dag Maarten,

Als je je opgeeft voor de nieuwsbrief, krijg je automatisch de eerstvolgende nieuwsbrief die uitkomt. Dit kan betekenen dat je de laatste nieuwsbrief net gemist hebt en dat je pas de volgende nieuwsbrief krijgt. De nieuwsbrief komt niet op gezette tijden uit, meestal eens in de 6 weken of langer. Wil je de laatste nieuwsbrief ook ontvangen, dan zul je dat in een apart mailtje moeten aangeven (leden@wereldfietser.nl). Overigens kun je de laatste nieuwsbrief ook lezen op deze website.

Met vriendelijke groet,
Natasja Kleijwegt
ledenadministrateur

ps: alleen betalende leden kunnen zich opgeven voor de nieuwsbrief. Dit even voor de duidelijkheid.

Natasja,

Ik heb op de WF site gelezen dat de nieuwe digitale nieuwsbrief net uit is. En die heb ik niet binnengekregen. Duurt dat dan nog 6 weken voordat ik uiteindelijk binnenkrijg?

Vandaar mijn vraag,
Maarten
Elke keer als er een nieuwsbrief uit komt, dan krijg ik van de webmaster opdracht om alle abbonnee's van de nieuwsbrief naar de webmaster te sturen. Als iemand zich dan een dag daarna aanmeldt, dan krijgt die persoon niet de laatste nieuwsbrief, maar de nieuwsbrief die later komt. Ik heb jouw melding 5 november binnengekregen. Toen was de laatste nieuwsbrief al uit.
De mededeling dat de nieuwsbrief is uitgekomen staat al een tijdje op de website trouwens, dit hoeft niet altijd te betekenen dat hij "net" uit is gekomen.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk?

Groetjes,
Natasja

Hoi Maarten,

Ik ben blij dat je graag de digitale nieuwsbrief ontvangt. Natasja heeft inderdaad gelijk. De Nieuwsbrief komt ongeveer om de 6 weken uit. de uitgaven van de nieuwsbrief is geralateerd aan het aanbod van nieuws én de aankomende activiteiten. Voor het begin van het jaar maak ik het jaaroverzicht met activiteiten mét daarin de data wanneer de nieuwsbrief uitkomt.
Je kan de nieuwsbrief ook lezen door onder het hoofdstuk vereniging van de site te kijken en kiezen voor "nieusbrief" of klik op onderstaande link:

http://www.wereldfietser.nl/index.php?c ... vereniging

Hier nog een lijstje met data van afgelopen nieuwsbrieven:

Nieuwsbrief nummer 20 - november 2003
Nieuwsbrief nummer 19 - oktober 2003
Nieuwsbrief nummer 18 - augustus 2003
Nieuwsbrief nummer 17 - mei 2003
Nieuwsbrief nummer 16 - maart 2003
Nieuwsbrief nummer 15 - januari 2003
Nieuwsbrief nummer 14 - december 2002
Nieuwsbrief nummer 13 - oktober 2002
Nieuwsbrief nummer 12 - september 2002
Nieuwsbrief nummer 11 - augustus 2002
Nieuwsbrief nummer 10 - juli 2002
Nieuwsbrief nummer 9 - mei 2002
Nieuwsbrief nummer 8 - november 2001

Groetjes,
Marco Meijerink

Tot een paar maanden geleden kreeg ik de nieuwsbrief nog wel, nu niet meer. Ik heb me maar opnieuw aangemeld.

Harry

Beste Natasja,

Ik heb mij, zoals helemaal hierboven te lezen is, ruim 4 en inmiddels dus 5 weken geleden opgegeven. Dan zou ik de nieuwsbrief van november toch zeker gehad moeten hebben?

Harry, heb jij wel een nieuwsbrief binnegekregen na je aanmelding?

Maarten
Dag Maarten,

Ik heb jou aanmelding toch echt pas op 5 november binnengekregen hoor! De nieuwsbrief was al uitgekomen. Dit betekend dat je deze nieuwsbrief niet meer krijgt, maar pas de volgende.
Wat betreft de reactie van Harry: het kan zijn dat je onder een ander emailadres in het systeem staat, zodat je inderdaad de nieuwsbrief niet meer krijgt. Ik kan dat nu niet controleren, omdat ik op mijn werk zit, maar je aanmelding zal worden verwerkt, zodat je de volgende nieuwsbrief weer krijgt.
Ik vind eigenlijk dat deze vragen geen onderdeel zouden moeten vormen van het forum. Als je vragen hebt over je lidmaatschap, dan kun het best even mailen naar de ledenadministratie op leden@wereldfietser.nl

Hoi Natasja,

Pas op 5 november? Dan is er dus 5 weken geleden iets mis gegaan met mijn aanmelding. Goed, in ieder geval weet ik nu dat ik in het bestand en kijk met plezier uit naar de volgende nieuwsbrief. :D

Bedankt voor je antwoord en wat mij betreft kan deze topic worden afgesloten.

Maarten