Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Bernadette komt thuis. Wie fietst er mee? - Forum Wereldfietser

Bernadette komt thuis. Wie fietst er mee?

Na twee jaar komt ons oud-bestuurslid Bernadette Speet thuis vanuit Azie.
Zondag 29 maart arriveert Bernadette op Schiphol om 9:10 uur met vlucht CI0065 uit Bangkok. Natuurlijk fietst Bernadette naar haar huis in Amsterdam-Noord. Wie geeft Bernadette ook een passend welkom en fietst mee door o.a. het Amsterdamse Bos?
Bernadette is weer thuis!
Na twee jaar fietste ons oud-bestuurslid weer door Amsterdam. Haar bonte in Pakistan opgeschildere Escaper trok volop de aandacht in het Vondelpark en op de pont over het IJ. Het feit dat Bernadette net thuiskwam na een reis van twee jaar ging als een lopend vuurtje van fietser naar fietser.
Ik ben erg benieuwd naar haar lezing.
Welkom thuis Bernadette!

Jammer genoeg kan ik niet bij de lezing zijn in het Voorjaarsweekend van 8 t/m 10 mei in Zuid Holland op het WF-weekend. http://www.wereldfietser.nl/index.php?o ... 8&Itemid=1. Wegens een vakantie in Andalusie.

Kans dat de lezing nog ergens herhaald wordt?
Hoi Blanche, ik denk dat je Zuid-Holland bedoeld. Maar het scheelt inderdaad niet veel en de zuidelijke Bollenstreek heeft voor mij altijd een beetje een Noord-Hollands karakter gehad, net zo goed dat ik juist een deel van Noord-Holland, Het Gooi, meer bij Utrecht vind passen. Maar goed, dat is mijn afwijking :D

En ik ben natuurlijk ook benieuwd naar de verhalen van Bernadette en hoe haar fiets eruit ziet.
Yep Zuid Holland bedoelde ik :oops:

Maar is er nog kans dat de lezing van Bernadette nog ergens herhaald wordt?
Bedankt Blanche!

Ik ben net een week terug dus ik heb nog geen idee over verdere lezingen.
Zodra ik iets weet laat ik van me horen.
Jammer dat je niet komt, kun je mn mooie fiets niet in het echie zien!
Ha Bernadette
Welkom thuis. John en ik zijn er ook niet, we zijn aan het fietsen in Marokko. Helaas kunnen we je foto's niet bewonderen van de reis. We horen het wel als er nog een keer een lezing komt.
Succes in ieder geval.
Groetjes
Gudy