Additionally, paste this code immediately after the opening tag: machtigingskaartjes - Forum Wereldfietser

machtigingskaartjes

Iedereen heeft met nummer 4 van dit jaar een machtigingskaart ontvangen. Redelijk wat hebben we ingevuld retour gekregen in de postbus.
Daar was ik blij mee.
Veel mensen hebben er een envelop aan gespendeerd in plaats van gewoon een postzegel op het kaartje te plakken. Daar kan ik me iets bij voorstellen.
Maar heel opmerkelijker is, dat vrijwel al die envelopgebruikers de envelop minutieus hebben dichtgeplakt. Echt likken tot in het uiterste hoekje en daarna (waarschijnlijk) krachtig aandrukken. Zelfs een brievenopener kreeg ik er vaak maar met veel moeite in gewurmd voor ik de bevrijdende snede kon maken en het begeerde kaartje uit de envelop kon halen.
Zo, dat wou ik even kwijt.
Meer nieuws hierover zal tzt van het bestuur komen.

Theo Jorna schreef:Meer nieuws hierover zal tzt van het bestuur komen.
Bij deze! :lol:

Volgens penningmeester Perry zijn er 217 machtigingen binnen (218, ik heb vanochtend de mijne in de postbus gelegd, zonder envelop of speeksel!). Via andere manieren zijn er tot afgelopen weekend 1380 contributiebetalingen ontvangen. We missen nog zo'n 395 contributiebetalingen... :cry:

De machtigingskaartjes zijn dus wat minder populair dan uit de poll op de website blijkt. :roll:

Dennis de Vries
Voorzitter vereniging de Wereldfietser

Nu zijn 47 stemmen niet echt representief maar het klopt toch wel een beetje.
Stel 2000 leden (klopt toch wel aardig)
66% zegt acceptgiro: 1320 leden.
28% zegt machtiging: 560 leden.
6% is geen lid.

Er zijn 1380 betaling binnengekomen buiten de machtiging om tegenover een geschatte 1320. Klopt best aardig
Er zijn 218 machtigingen binnen en er missen nog 395 betalingen. Samen is dat 613. Even optimistisch, alle betalingen die nog niet binnen zijn worden machtigingen. De mensen willen er alleen graag een kerstkaart bij doen, want dat spaart die envelope uit.