Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsen in Turkije - Forum Wereldfietser

Fietsen in Turkije

Ik wil gaan fietsen van Istanbul naar Antalya via Ankara.
Wie weet waar ik het beste terecht kan voor fietskaarten
Welkom in het forum Hulst!
Is dat je echte naam? 8)

Ga eens naar mijn weblog. Daar vind je naast een film en foto's ook praktische links zoals een digitale detailkaart van heel Turkije. Verder hadden wij ook de mIchelin gekocht. Je zult het er heel leuk gaan vinden. Een tip....fiets langs de bosporus de stad uit in de richting van de zwarte zeekust om zo alle drukte te vermijden van de voorsteden richting Ankara. Je zou dan via Safranbolu (erg mooi) het binnenland kunnen induiken.
Het is inderdaad mijn echte naam en bedankt voor je snelle reactie.
Ga op mijn gemak alle informatie doornemen!
Je voornaam? Apart!
Sorry, Frans van der Hulst.
Even wennen bij mijn eerste bezoek en gebruik van dit forum.
hulst schreef:(...)Even wennen bij mijn eerste bezoek en gebruik van dit forum.
Frans, laat je niet afschrikken hoor. Er zijn veel meer leden die alleen onder hun nickname op het forum schrijven. Moet kunnen, al ben ik ook altijd wel nieuwsgierig naar op z'n minst of het een man of een vrouw is.... Nee, ik noem verder geen (nick)namen :wink: .
:lol:
Frans,

Misschien staat hier wat voor jou bij:

http://www.fietsvakantielinks.nl/Landen ... rkije.html
Er is een goede kaart van West-Turkije van -ik meende- Marco Polo/Mair. Te koop bij o.a. de Fietsvakantiewinkel in Nijmegen (zie link op de voorpagina van De Wereldfietser), bij Pied a Terre (de mooiste reisboekhandel van Nederland) en bij ondergetekende :oops:

Het stuk rond Istanbul zou ik alleen overslaan. Er zijn heel leuke bootverbindingen naar de overkant (ten oosten van Istanbul en ten zuiden)

Hier is een lap tekst uit ons eerste boek De wind door je haar, de zon op je huid (foto's moet ik ooit nog eens toevoegen): http://www.vakantiefietser.nl/reisimpre ... a/turkije/

Ik daarna nog een keer in Turkije gefietst; geweldig land met zeldzaam vriendelijke mensen.
Eric Schuijt schreef:Het stuk rond Istanbul zou ik alleen overslaan. Er zijn heel leuke bootverbindingen naar de overkant (ten oosten van Istanbul en ten zuiden)
Dat kan ook maar het stuk dat ik hier boven voorstel om Istanbul uit te komen is zeker zo mooi en rustig.

@ Irisin in Zwolle...
.afschrikken
??? :|
Ik heet iemand welkom, geef iemand info en stel interesse in wie iemand is en vraag daarbij om zijn/haar naam. :roll: