Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 10 JANUARI, NIEUWJAARSBIJEENKOMST!!!! - Forum Wereldfietser

10 JANUARI, NIEUWJAARSBIJEENKOMST!!!!

IN HET LAATSTE TIJDSCHRIFT IS EEN FOUTJE GESLOPEN IN DE AGENDA. INPLAATS VAN DE GENOEMDE DATUM VOOR DE NIEUWJAARSBIJEENKOMST VAN 8 JANUARI IS DE JUISTE DATUM 10 JANUARI.

VERDEROP IN HET TIJDSCHRIFT STAAT DE DATUM JUIST GENOEMD.

EXCUSUS VOOR HET ONGEMAK.

TOT 10 JANUARI............OP NAAR DE OLIEBOLLEN.....!

Wie komen er allemaal? Is er genoeg ruimte in de Pizzeria?

Ha die Bert,

Ik geloof dat ik in ieder gaval moet komen opdagen. Ook schijnt Dhr Reintjes te komen, misschien verteld hij de mop van de eend of de schildpadjes. De pizzeria vormt geen probleem, de fietsers die met Gerard de wintertrektocht gaan doen schijnen het terras te hebben gereserveerd.

Tot zaterdag, John.

KOMT ALLEN, WANT JOHN ZORGT VOOR DE OLIEBOLLEN EN DE DIALEZING!!!

Freek

Vergeet mij niet Freek
Ik moet assisteren met bakken.
Het levert een lekkere geur op in huis :wink: en mijn kleding.
Tot zaterdag

Je gaat toch wel voor de bijeenkomst in de Kargadoor onder de douche.
Wat vinden jullie van de verkiezingen in Georgie? Hebben jullie met jullie fietstocht de basis gelegd voor de rozen-revolutie? Welke landen komen nog meer in aanmerking?

Hai Bert

Voor jou zal ik me speciaal douchen en mijn nieuwe parfum op doen :wink:
Mijn korte rokje laat ik dit keer weer thuis :lol:

Wij waren inderdaad in Georgie op het hoogtepunt van de corruptie. Ook rommelde het toen al. Ik ben benieuwd of het onder het nieuwe bewind beter gaat. Sympatiek is ie wel en spreekt een paar woorden nederlands.
De rozenrevolutie heeft waarschijnlijk de USA bekokstooft.

:?: Welke landen in aanmerking komen om te fietsen of voor de revolutie?

Maar fietsen in landen van het as van het kwaad klinkt wel spannend :lol:

Groetjes en tot zaterdag.
Gudy

Ik verheug me nu al op die oliebollen. Ik vind het ook wel wat hebben: "Libanon ervaren met een oliebol in je mond!"

Groet,
Rena :wink:

ps. Vergeet de poedersuiker niet!!

Poedersuiker staat al klaar. Die was in de uitverkoop :wink:
Dag