Additionally, paste this code immediately after the opening tag: rondje Zuiderzee 18 juli t\m 21 juli - Forum Wereldfietser

rondje Zuiderzee 18 juli t\m 21 juli

Wie fietst er mee ?,Zaterdagochtend 18 juli tussen 10/10.30 uur verzamelen Amsterdam -centraal ,+/_ 70/80 km per dag,maar niets staat vast ,campings zijn ook niet besproken we zien wel waar we uitkomen ,zelf koken of s avonds aan de pizza, mocht je alleen zaterdag en zondag mee willen fietsen kan ook ,iniedergeval dinsdag weer naar huis ! het is een beetje kortdag om iets optezetten maar we zien wel wat er van komt .groet rene ,en misschien tot zaterdag.
rene 57 schreef:Wie fietst er mee ?,Zaterdagochtend 18 juli tussen 10/10.30 uur verzamelen Amsterdam -centraal ,+/_ 70/80 km per dag,maar niets staat vast ,campings zijn ook niet besproken we zien wel waar we uitkomen ,zelf koken of s avonds aan de pizza, mocht je alleen zaterdag en zondag mee willen fietsen kan ook ,iniedergeval dinsdag weer naar huis ! het is een beetje kortdag om iets optezetten maar we zien wel wat er van komt .groet rene ,en misschien tot zaterdag.
Ha die Rene,

Wat voor weer heb je besteld?
Ha Bert gaat in iedergeval noch vriezen \ dooien en die regen valt wel hoop ik ergens anders ,zaterdag is nog effe weg dus hoop ik dat het nog bijgesteld wordt,temperatuur is in iedergeval goed ,dus we wachten het nog even af ,groetjes .
rene 57 schreef:Ha Bert gaat in iedergeval noch vriezen \ dooien en die regen valt wel hoop ik ergens anders ,zaterdag is nog effe weg dus hoop ik dat het nog bijgesteld wordt,temperatuur is in iedergeval goed ,dus we wachten het nog even af ,groetjes .

Ha die Rene,

De weersverwachting is somber: vooral de wind rond het IJsselmeer. Ik heb flink wat werk op de plank liggen. Dat maak ik liever af en wellicht is het dan schitterend fietsweer. Dat doe ik liever dan tijdens mooi fietsweer hier thuis te moeten zitten blokken op een klus die afmoet.

Wellicht een volgende keer beter.

Groetjes,

Bert
Hoi Rene,

We hebben zaterdag nog tevergeefs naar je gezocht toen we (met de auto) over de afsluitdijk reden. Ben je nog gegaan en was het leuk?
Blanche schreef:Hoi Rene,

We hebben zaterdag nog tevergeefs naar je gezocht toen we (met de auto) over de afsluitdijk reden. Ben je nog gegaan en was het leuk?
Wat is dat nou: met de auwto!
Hadden Douwe en jij wel fietsen op de Twinny Load?
bert sitters schreef: Wat is dat nou: met de auwto!
Hadden Douwe en jij wel fietsen op de Twinny Load?
Nee Bert we moesten naar een crematie niet echt een gelegenheid om naartoe te fietsen, toch? De week ervoor heb ik wel stoer met Marianne daar in de regen en wind gefietst. Op zaterdag hadden we het luxe en zijn we naar sauna Hotstones geweest in Anna parochie. Een echte aanrader en de camping is 5 minuten fietsen.
Hoi Rene,

Gaat je tweede poging rondje Zuiderzee op 3 augustus nog door?
Als alles goed gaat hier, kunnen we wel (een paar dagen) aanhaken.


Douwe en Blanche
Blanche ,heb je een pb tje gestuurd, groetjes Rene.