Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietstassen, fietstassen en nog eens fietstassen - Forum Wereldfietser

Fietstassen, fietstassen en nog eens fietstassen

Name: Marco Meijerink

Email: limaonbike@hotmail.com

Wegens het hebben van teveel fietsspullen wordt het tijd om weer eens op te ruimen. Daarom kunnen wij het volgende aanbieden:

Agu Quorum fietstassenset, kleur: grijs (voortassen, achtertassen, stuurtas). Gratis af te halen.
Karrimor Fietstassenset, kleur: groen (voortassen, achtertassen, stuurtas. Gratis af te halen
Agu stuurtas Quorom 520, NIEUW IN DOOS! Nieuwprijs: +/- €100,- , Te koop voor €50,-.
Agu fotostuurtas Quarom 525, NIEUW IN DOOS! Nieuwprijs: +/- €100,- , Te koop voor €50,-
Karrimor stuurtas. NIEUW (MAAR NIET IN DOOS). Meeneemprijs voor €30.

Daar moet wat bij zitten voor de serieuze wereldfietser!

Marco en Lisette

Name: Marco Meijerink

Email: limaonbike@hotmail.com

Excuses, prijzen door 2 delen voor de ECHTE euro prijzen!!
--- --- --- --- --- --- --- --- ---
Name: Jeetje joh

Email: iwicherts

Hoi Marco en Lisette,
IK ben net lid, maar van plan om een tijd op mijn fiets weg te gaan. Mochten de tassen nog niet weg zijn, dan wil ik ze (de Agu set) graag overnemen. Passen deze op elke fiets (ik ben nog lerende wbt fietsen!)
Waar kan ik ze halen? Ik ben van plan om ook het weekend mee te gaan. Misschien dat dat handig is.
Ik hoor het wel!
Groet Ilse WIcherts
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: Anonymous

Hoi Ilse,

Helaas, de agu-fietstassen zijn al weg. Wek heb ik nog de volgende twee tassen in de aanbieding:

Agu fotostuurtas Quarom 525, NIEUW IN DOOS! Nieuwprijs: +/- €50,- , Te koop voor €25,-
Karrimor stuurtas. NIEUW (MAAR NIET IN DOOS). €20,-
Groetjes,
Marco


--- --- --- --- --- --- --- --- ---