Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe nummer staat op de site - Forum Wereldfietser

Nieuwe nummer staat op de site

Het nieuwe nummer staat op de website onder 'tijdschrift'
Uiterlijk woensdag 15 januari zou je het in de bus moeten hebben.
Heb je van het weekend nog niets, laat het dan even weten.

Mooi he! De cover in kleur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ja Bert, speciaal voor jou en voor alle andere leden. Ik hoop alleen niet dat je allergisch bent voor blauw.

Groet

Eric

Ja, ja,Eric, blauw is natuurlijk de kleur van www.vakantiefietser.nl. Gaat mijn lezing volgende week dinsdag nog door?
Er is al een reactie binnen op mijn column. Van een koppel dat geen problemen meer heeft sinds de met de fiets i.p.v. met de auto op vakantie gaan.
By the way, who is Robert van Weteren?

I.d.d. mooie voorkant van het tijdschrift :D
Alleen jammer dat de binnenkant nog steeds Z/W is :(

Freek

Ja ik ben het helemaal met bert eens!

In plaats van de wereldfietser had ik in eens een magazine in handen!
Wat een ellende als nummer twee weer zwart-wit gedrukt wordt.
Het is een idee om dit nummer boven op de stapel te leggen. Lijkt het toch op iets meer dan één mooi nummer.
Op de beursen zal ik goed opletten of het nummer in kleur meer aandacht krijgt.

groeten, John.

Maar eh.., hoe vinden jullie de inhoud. Is hetgeen geschreven is in ons tijdschrift, beter of minder dan gewoonlijk. Graag hoor ik jullie commentaar.

Eric Schuijt
Hoofdredacteur De Wereldfietser / De Vakantiefietser

De Vakantiefietser schreef:Eric Schuijt heeft ...meer dan 3 jaar over de wereldbol gefietst.
Ik fiets al meer dan 30 jaar over deze bol, maar helaas bijna altijd over hetzelfde stukje :oops:
Ik zal ons kleurige blad dit weekend eens goed gaan lezen. De foto bij "sitters spreekt" deed me zijn stem al bijna horen :roll: :wink:
Groetjes, Leon