Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Outdoor filmfestival - Forum Wereldfietser

Outdoor filmfestival

Zin in een filmpje?

Mamut en Gore Tex organiseren een outdoor filmfestival in Nederland in oktober.
Sommige filmpjes zijn bekend van Vimeo. Het festival doet meerdere plaatsen in Nederland aan. Voor details zie >> http://www.eoft.eu/

Een voorproefje van een van de deelnemers op Vimeo (een van mijn favorieten) >> http://www.vimeo.com/4636202

Wij gaan aanstaande maandag in Den Haag en daarvoor Sushi eten :wink:
Ik heb al kaartjes gehaald voor de voorstelling a.s. woensdag in Groningen. Kijk er naar uit want ik ben ook een fan van Yoz (ondanks mijn leeftijd)
Had de tip out de 'Salt' (link), een outdoorblad met leuke artikelen en de nadruk op duurzaamheid, ecologisch verantwoord en de spirituele kant van het leven. Een abo kost haast niks en zeker de moeite waard
Een abo op vimeo is ook gratis :wink:
En nee ik heb geen aandelen :wink:
Toevallig net vanavond ook een kaartje gehaald bij de Bever voor Enschede 8okt. Had het ook al gelezen in Salt waar ik al geruime tijd lid van ben. Als je die trailer ziet .... dan wil iedereen daar toch heen 8)

Hebben er mensen zin om er met een (WF-)groepje heen te gaan en eventueel vooraf bij Cinestar iets te eten ?

Wouter
Pathfinder_II schreef:Hebben er mensen zin om er met een (WF-)groepje heen te gaan en eventueel vooraf bij Cinestar iets te eten ? Wouter
Hey, goed initiatief. Jammer gaat Enschede me niet lukken, maar gelukkig komen ze ook in Den Haag en Rotterdam.
Ja Wouter, ik kan toch mee!
Haal van het weekend wel even een kaartje
Enschede is behoorlijk ver van Leuven :lol: Maar allemaal veel plezier!
Annetje schreef:Enschede is behoorlijk ver van Leuven :lol: Maar allemaal veel plezier!
Ze komen ook in Hasselt An!
Ben gisteren geweest en ik heb genoten van de beelden.
Als hij bij je in de buurt draait, ga erheen! Je krijgt er geen spijt van.

In Groningen was hij uitverkocht, maar hij draaide ook in een kleinere zaal.
Prachtige films en het geeft aan dat er nog zoveel buiten te spelen valt. Met name de ski/snowboard films spraken me erg aan als fanatiek skier. Krijg er gelijk weer zin in om de latten onder te klikken en me in de diepte te storten.

Minpuntje was de verloting. Van de vijf prijzen vielen er 3 op mensen die naast elkaar zaten, een op de rij ervoor en een op de rij erachter. En toen ging de verloter ook nog daar zitten. Bijzonder...
Wij zijn maandag geweest en hebben ook genoten. Van de sushi, van de gebruikte filmtechnieken, van de sporten, van de technieken en van de spectaculaire landschappen. Minpuntje was wel dat er slechts een vrouwelijke hoofdrolspeler was. Er zijn toch meer stoere vrouwen in de wereld?! En volgend jaar wil ik de MTB stunts zien met volbepakte fietsen! :lol:
Blanche schreef:... slechts een vrouwelijke hoofdrolspeler was ...
Blanche schreef:... meer stoere vrouwen in de wereld ...
Blanche schreef:... MTB stunts met volbepakte fietsen! :lol:
Volgens mij weet ik al wie volgend jaar de hoofdrol heeft op het Outdoor Filmfestival... :lol:

Á la Danny MacAskill maar dan op een Santos Travelmaster met voor- én achtertassen? :D
Alleen achtertassen.
HansvanderVeeke schreef:Minpuntje was de verloting. Van de vijf prijzen vielen er 3 op mensen die naast elkaar zaten, een op de rij ervoor en een op de rij erachter. En toen ging de verloter ook nog daar zitten. Bijzonder...
Pas op met statistiek; die kan soms verrassende uitkomsten geven. Er zijn zelfs mensen veroordeeld op waarbij 'onmogelijkheden' als argument werden gebruikt.
Vincent Schol schreef:
HansvanderVeeke schreef:Minpuntje was de verloting. Van de vijf prijzen vielen er 3 op mensen die naast elkaar zaten, een op de rij ervoor en een op de rij erachter. En toen ging de verloter ook nog daar zitten. Bijzonder...
Pas op met statistiek; die kan soms verrassende uitkomsten geven. Er zijn zelfs mensen veroordeeld op waarbij 'onmogelijkheden' als argument werden gebruikt.
Vandaar mijn laatste woord: Bijzonder :wink:
Zelf vond ik het wel fascinerend maar beperkt inspirerend. Het was zeker de moeite waard maar het was zo extreem dat het wel erg ver van me af staat. En ik ben het met je eens Blanche ... het was wel een hoog haantjes gehalte ... 1 vrouw ergens in het begin. Dus kom maar op met die backflip met ortlieb ....
Bij ons was de prijzen verdeling wel netjes over de zaal .... 5% kans (5 prijzen op slechts 100 bezoekers)

Wouter
Robertjan schreef:
Blanche schreef:... slechts een vrouwelijke hoofdrolspeler was ...
Blanche schreef:... meer stoere vrouwen in de wereld ...
Blanche schreef:... MTB stunts met volbepakte fietsen! :lol:
Volgens mij weet ik al wie volgend jaar de hoofdrol heeft op het Outdoor Filmfestival... :lol:

Á la Danny MacAskill maar dan op een Santos Travelmaster met voor- én achtertassen? :D

Ja maar wie filmt er dan :? :lol: