Additionally, paste this code immediately after the opening tag: chili/argentinie - Forum Wereldfietser

chili/argentinie

Op 10 oktober a.s. zullen wij vertrekken voor onze fietsreis van een half jaar. Allereerst vliegen wij naar Santiago de Chili, waarvandaan we richting het zuiden gaan tot we niet meer verder kunnen (Ushuaia).
Na 3 maanden vliegen we naar Sydney om vanuit daar naar Melbourne te fietsen door zoveel mogelijk natuurparken. Van Melbourne varen we over naar Tasmanie om daar 3 weken te fietsen en vervolgens fietsen we dan naar Adelaide.

Voor wie ons tijdens onze reis wil volgen hebben wij een weblog gemaakt. Tijdens onze reis zullen wij, waar wij kunnen, een (kort) verslag en foto’s op de weblog zetten. Om niets te missen kun je je opgeven voor onze nieuwsbrief, zodat je elke keer, wanneer wij een nieuw verslag op de weblog zetten, een bericht krijgt.
Opgeven is simpel, ga naar onze site www.jropdefiets.nl, klik op “blog en nieuwsbrief”, daarna op “Nieuwsbrief Abonnement”. Je krijgt dan vanzelf een scherm waarin in je je email kan opgeven. Na inschrijven krijg je in je mailbox een bericht dat het inschrijven gelukt is.

Wij hopen dat we jullie een beetje kunnen mee laten genieten van onze reis.

Groeten, jolanda en roel
Jolanda en Roel,

Ik wens jullie een fantastische, inspirerende tocht!
Zal jullie belevenissen zeker gaan volgen.

Gee
Hoi Roel en Jolanda,

Dat jullie het eerste stuk zouden gaan fietsen wist ik al - en ik ben érg benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen! Het tweede stuk wist ik nog niet en ook dat klinkt érg gaaf!

Heel veel plezier, fietsze en geniet ervan!
Ik ga jullie volgen!

Gudrun
Tjemig, het is al weer 17 jaar geleden dat ik jullie leerde kennen tijdens de Grote Oost Europa trekking, waarna de vonk tussen jullie oversloeg. Leuk dat jullie weer op pad gaan, ik ben jaloers! Veel plezier!

Dennis