Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nieuwe look! - Forum Wereldfietser

Nieuwe look!

Hoi wereldfietser-pieten,

Ik vind het leuk en fris geworden!

Complimentje voor jullie werkzaamheden!

Ellen
Ziet er inderdaad lekker fris uit! Complimenten!
Een puntje, recente bijdragen aan het forum zou ik op een meer opvallende plaats zetten. Als ik nu op Forum druk zie ik alleen de categorien en ik moet op de voorpagina helemaal naar beneden scrollen voor de nieuwtjes. Ikzelf maak maar een nieuwe shortcut aan op mijn pc maar of nieuwkomers deze knop snel vinden?
Ik vind de header heel leuk.
Het is even wennen, maar de layout ziet er wel leuk uit.
Blanche schreef:Ziet er inderdaad lekker fris uit! Complimenten!
Een puntje, recente bijdragen aan het forum zou ik op een meer opvallende plaats zetten. Als ik nu op Forum druk zie ik alleen de categorien en ik moet op de voorpagina helemaal naar beneden scrollen voor de nieuwtjes. Ikzelf maak maar een nieuwe shortcut aan op mijn pc maar of nieuwkomers deze knop snel vinden?
Bedankt voor de complimenten. Alle kritiek is welkom en we zullen kijken wat er bijgeschaafd kan worden om de site beter en gebruiksvriendelijker te maken. Overigens is er een feed in dit forum die je kunt gebruiken om de laatste berichten mee te ontvangen. Waarschijnlijk zie je dit icoon nu ergens in je browser:
Afbeelding
Daarmee kun je je, door hem open te klappen met het pijltje wat er naast staat, op de feed abonneren en wordt er in een werkbalk een koppeling naar dit forum aangemaakt. Dit is per browsertype verschillend maar als je er even mee speelt wordt meestal wel duidelijk hoe het werkt. De toetscombinatie Alt-J zou moeten verraden (in Internet Explorer) waar het knopje zit als je het niet direct ziet staan. Ik geef toe dat de knop met de link naar de actieve onderwerpen wel iets prominenter aanwezig mag zijn.
Super!

Erg mooi, doet me denken aan fietsen onder een blauwe lucht.

Wat moet ik doen om in het plaatje bovenin mee te mogen fietsen :wink:
Ja mooi 8) cool 8) . ! Klein foutje ontdekt: Lidmaatschap is verhoogd van 15 naar 18 euro, staat nog niet goed op het inschrijfformulier.
Prima kleur voor een handel in badkamerartikelen

Misschien een idee om een knopje te maken bij de persoonlijke instellingen om dat blauwe geweld uit te kunnen zetten
Blanche schreef:Ziet er inderdaad lekker fris uit! Complimenten!
Een puntje, recente bijdragen aan het forum zou ik op een meer opvallende plaats zetten. Als ik nu op Forum druk zie ik alleen de categorien en ik moet op de voorpagina helemaal naar beneden scrollen voor de nieuwtjes. Ikzelf maak maar een nieuwe shortcut aan op mijn pc maar of nieuwkomers deze knop snel vinden?
Mee eens, het forum en de wiki zijn heel klein ergens ver onderin weggestopt.
Bovendien klopt de kleur niet als je met de muis het forum highlight, staat deze in blauw (standaard kleur van de tekst), en die van de wiki rood, dus lijkt het net of je daar op klikt. Erg verwarrend, volgens mij moet het net andersom zijn, gehighlighte tekst rood.
If it ain't broken, don't fix it.
Bovenin staat het wel goed, Minko. Maar onderin heb je een punt. Overigens zijn er nog wel meer kleine dingetjes... :wink: Maar we zijn Apple (nog) niet qua gebruiksvriendelijkheid. :D
Mooie look. Jammer dat de site niet is aangepast aan de huidige - kleine - schermgroottes. Ik voorspel dat het kopplaatje snel verveelt. Het punt is dat het op elke pagina te zien is en dus als een logo gebruikt wordt.
Leon
Als grafisch vormgever ben ik het met Marten wel eens. Ik vind het blauw een te koele tint. Een warmere tint als het oude geel of oranje (of iets daar tussen in) zou ik een betere keuze vinden. Dat associeert meer met de zomer, wat toch het hoofdseizoen voor vakantiefietsen is.

De header is een montage van meerdere fietsers; Veel afwisseling. Maar helaas zie ik geen omgeving meer. In photoshop-termen; De fietsers zijn 'vrijstaand' gemaakt. Maar het voorwiel van de linker-fietsster (met rode fietstassen) zweeft zelfs boven de grond. Het plaatje van de tandem-fietsers rechts ziet er aangevreten uit; is te grof-korrelig; In photoshop de doezelaar te ruim gekozen.

Tot zover m'n 'kritische' blik. :wink:
De plaatsing van de menu-balk bovenin met Home, activiteiten, enz. vind ik handig.
Gefeliciteerd met het harde werk: het is kennelijk gelukt om het allemaal ongeschonden te converteren en de hele nieuwe site vol aan het werk te hebben.
Alleen het knopje Clubhuis lijkt me niet nodig, dat zit al in het forum. Hoeft denk ik ook niet een eigen prominent knopje te hebben, toch?
Maar nogmaals, proficiat en hulde aam onze internet-ploeg !
[luddite] Ik ben er uit :D Voor Firefox gebruikers is er de add-on Nosquint, waarmee je per site de kleuren en background kunt aanpassen. Met addblock mik je vervolgens dat chaotische plaatje eruit ;)
m-gineering schreef:Met addblock mik je vervolgens dat chaotische plaatje eruit ;)
Dank je!
(https://addons.mozilla.org/nl/firefox/a ... sions/1865)
Een nieuwe stijl is altijd even wennen, maar ik vind het best geslaagd!

Welke versie van phpbb wordt er momenteel gebruikt?
Bedankt voor jullie inspanningen. Helaas behoor ook ik tot diegenen die dit te fel en onrustig vinden.
Wim
Blij met de nieuwe look.
Die felle kleuren doen het goed.
Vind het ook wel fijn dat die fietsers door de lucht lijken te zweven. Dat is vrijheid. En chaos is best. Het is hier geen bejaardenhuis.
Ga zo door!

niko
JesseL schreef:Welke versie van phpbb wordt er momenteel gebruikt?
3.0.6