Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RSS feed via twitter - Forum Wereldfietser

RSS feed via twitter

Ik vind het een uitkomst dat het forum nu ook te volgen is via een RSS feed, en ik als actieve twitteraar, die zijn RSS feeds graag wil volgen via twitter, heb voor het wereldfietser forum ook een twitter mogelijkheid gemaakt.

Dus op de hoogte blijven van het forum via twitter kan nu ook via http://twitter.com/dewereldfietser
Het is weliswaar een ATOM Feed maar dat maakt voor de werking niet veel uit. Alleen hebben de url's van de 'tweets' de toevoeging &utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter die blijkbaar roet in het eten gooit. De url bevat wel het id van het laatste bericht maar het eerste bericht wordt geopend.

Je schijnt met Outlook ook feeds te kunnen readen maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Ah dat had ik nog niet gezien, zal is kijken of daar wat aan te doen is. Ja in outlook kun je ook een rss feed inlezen.
Ik heb het nu op een andere manier gedaan, en nu gaat de link wel naar het juiste bericht.
Geinig.

Ik twitter zelf ook wel eens, maar zoveel berichten via twitter ontvangen, raak ik de draad denk ik kwijt! ;)

Ik heb gewoon een shortcut naar "bekijk nieuwe berichten", werkt voor mij ook. ;)
Ja dat moet ik toegeven, het zijn zo wel erg veel berichten
Ik gebruik nu het gratis (vrijwillige bijdrage wordt gevraagd) Feedreader. Daarmee kun je de berichten lezen en als je het bericht aanklikt opent in hetzelfde venster een browser met de originele weergave. Dit is optioneel, je kunt ook de externe browser laten openen. Ik heb niet ontdekt hoe vaak de data wordt ververst. Je kunt het verversen wel forceren.

Afbeelding
Tekstbericht

Afbeelding
Bericht in browser.

Het adres dat je moet invullen voor onze feed is http://www.wereldfietser.nl/phpbb/feed.php

Er is ook een add-on voor Outlook: RSS Popper. Krijg je een mooi overzicht in Outlook.
Voor de Mac is dat natuurlijk al standaard geïntegreerd. Je hoeft alleen in te stellen of je het in Mail of in Safari wilt zien. :wink:
In de PC-wereld wordt functionaliteit gefaseerd opgeleverd zodat elk jaar een brokje als een noviteit kan worden gepresenteerd. :)