Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Onderschrift 100 tekens... @$%#*%^$(&*) - Forum Wereldfietser

Onderschrift 100 tekens... @$%#*%^$(&*)

Welke zot maakt er nu weer een harde grens aan het onderschrift, zo past mijn o zo mooie credo (Vind ik dan he) er niet eens op.... *(&^*(&%&^$^%*
..
..
..
.
.
.
.
.
..
.
"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up were I intended to be" (Douglas Adams)
Roald schreef:Welke zot maakt er nu weer een harde grens aan het onderschrift,
Ach ja :wink:

"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up were I intended to be" (Douglas Adams)"

Ik tel maar 88 tekens (en 100 is toegestaan) dus is er iets anders aan de hand !!

Spaties tellen ook mee merk ik en een " telt voor 6 tekens; dus dan kom je met zo'n regel aan de 121 tekens.
Blijkbaar moet het maximum van 100 op 130 tekens gezet worden of zo.
Is dat zomaar spontaan 'afgehakt'?

Dan zal die van mij ook binnenkort wel aan de beurt zijn... :D
Die regelregel geldt al een tijdje (zie forumregels) maar omdat veel mensen er niet van weten of het gewoon negeren is dit sinds kort technisch afgeschermd. Dit o.a. naar aanleiding van opmerkingen (zie deze discussie).
Roald, je hoeft alleen maar de enter tussen de twee regels in je onderschrift te verwijderen, dan moet de hele tekst weer te lezen zijn.
Ha, Vincent, dat heb ik dus allang geprobeerd en dat werkt dus niet.

De regel ging om reclame, en dat dat ten koste gaat van credo's vindt ik schadelijk.

"I may not have gone where I intended to go, but I think I have ended up were I intended to be" (Douglas Adams)"
Roald schreef:Ha, Vincent, dat heb ik dus allang geprobeerd en dat werkt dus niet.

De regel ging om reclame, en dat dat ten koste gaat van credo's vindt ik schadelijk.
Schadelijk is wat het is, het is een regelrechte schande ;) Waar gaat het heen in de wereld als we geen lange teksten als signature mogen op het wereldfietser forum ;)

Overigens vind ik je quote nu ook wel gaaf.. "I may not have gone where I intended to go," dat is nou eens originele signature, en een uitspraak om over na te denken :D
Hoi Roald, ik heb je onderschrift maar even aangepast. Het aantal toegestane karakters is nu iets verhoogd en die quotejes in jouw onderschrift telden vreemd genoeg veel meer mee dan de andere gewone karakters. Nu past het allemaal net.
Roald, ik heb je onderschrift nog een tweede keer aangepast en met twee enkele quotejes naast elkaar lukt het wel. :wink:
De forumsoftware telt dat dubbelquoteje niet als 1 karakter maar als 6 karakters.
Vincent, ok thanx, ben benieuwd.

@ kruk, beetje afleiding van de kerstdrukte kan geen kwaad toch? :wink:

En zo ist er wel een om over na te denken ja.