Additionally, paste this code immediately after the opening tag: buthan - Forum Wereldfietser

buthan

heb net een leuk boekje over buthan gelezen en hoorde al van eric schuit dat het daar erg mooi moet zijn. vond ook een site op internet etc etc wie heeft ervaring met fietsen in buthan?? zwaar?/ klimaat/kostbaar/beste jaargetijden/groepsreizen?? als je wat weet mail ff terug
geerten :roll:

In het Parool van 1 maart 2004 stond een stukje van een Italiaanse globetrotter die in alle 192 souvereine staten is geweest. Het mooiste land? Volgens hem Bhutan: 'Het land is duidelijk nog onaangetast.'

Dus wie er naartoe wil in oktober 2004, kan met mij/Sunita mee (http://www.sunita.nl). Maar let op: Bhutan is niet goedkoop! Mits je een Indiaas paspoort hebt, kost het je 200 tot 220 dollar per dag. Bij vooruitbetaling te voldoen. Pas dan krijg je een visum en alleen dan kun je een ticket vanaf Kathmandu of Calcutta boeken. En zelfstandig reizen is er niet bij, want dat is verboden.
Maar als iemand een vals Indiaas paspoort op mijn naam weet te krijgen, lijkt mij dat ook mooi...