Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe was de Op Pad-beurs? - Forum Wereldfietser

Hoe was de Op Pad-beurs?

Hoi,
Ik was helaas even op vakantie maar ik ben wel benieuwd.
Stond onze stand op een goede plek? Was er veel belangstelling? Hebben we veel nieuwe leden erbij gekregen? Hebben we veel mensen geholpen met adviezen over landen en fietsen? Nog nieuwe actieve leden geworven? Veel sterke verhalen gehoord of verteld? :D
Waren er op andere stands nog innovatieve ideeën te bewonderen?
Groeten, Leon

Hoi Leon,

Het was een leuke beurs. Iets rustiger dan vorig jaar, we misten het volk van de fietsrai. We stonden bij het fietsparcours met best een goede aanloop. Ongeveer 50 nieuwe leden erbij, er zullen er nog vele via internet e.d. volgen.
Natuurlijk veel mensen geholpen via landen stands. Jim van den Berg is geintresseerd om actief te worden. De sterke verhalen hoor je misschien tijdens een ander activiteit....
Innovatieve ideen zijn er jaren niet meer.

Tot ziens, John.

johntelleman schreef:Innovatieve ideen zijn er jaren niet meer.
Niet getreurd, in de volgende uitgave van De Wereldfietser komt een kleine innovatie te staan over multifunctionele verlichting. :D
Dank voor het bericht, Leon.
Er zijn foto's beschikbaar.

John ik hoop niet dat je teveel last hebt gehad van mijn juichend publiek tijdens jouw lezing?

Eric

Nou....... Tijdens de lezing van Marco Meijerink ben je anders zelf ook behoorlijk overstemd :D

Zo Eric, dat zal je leren!

Ik heb die SSmit niet eens betaald voor bovenstaand bericht!

Groeten, John.

Maar bij mij hebben ze twee dagen gejuigd! Eerst tijdens jouw lezing John en toen bij die van Marco.

Eric

Er moet nog meer en nog harder gejuigd worden tijdens lezingen van wereldfietsers op de OP PAD BEURS. Wereldfietsers roepen ook dat enthousiasme op. De organisatie van de Op Pad Beurs moet daarmee rekeningen houden en zorgen voor volwaarde accommatie in plats van die zwarte uitvaartcentrumdoeken.