Additionally, paste this code immediately after the opening tag: trage site - Forum Wereldfietser

trage site

De website is de laatste tijd tergend traag, en het lijkt alleen maar erger te worden.
Wim
Bij mij is het bij meerdere websites, niet alleen WF... Misschien modem-probleempje of ergens centraler een probleem (ik heb afgelopen weekend nog alle betreffende stekkers eruit gehad namelijk...) ?
De rest van de wereld is bij mij redelijk op tempo. Alleen deze site is op mijn PC redelijk traag. Soms is er even en opleving maar het merendeel van mijn tijd heb ik het idee voor wat betreft reactietijd enkele decennia in de tijd te worden teruggeworpen.

--
Ave, Arno (die nog is begonnen met een 30/75 bps verbinding)
Klopt wel, de laatste tijd lijkt de site van de Wereldfietser erg traag.
Tandje erbij misschien?
Sorry, maar ook ik heb deze ervaring sinds kort.
Misschien komt het omdat er teveel lezers tegelijkertijd zijn?

Ook ik kijk soms wel 10 keer per dag naar nieuwe berichten......
Mijn schuld? :D

Lentekriebels?


grt,

Marc
Ik heb het onder de aandacht gebracht van de technische man.
Hij is weer snel!!! :D
willem.m schreef:Hij is weer snel!!! :D
Gelukkig maar want de technische man heeft vandaag 90 km gefietst, zit nu rozig achter de computer en heeft er helemaal geen zin in om hier over na te denken :) Ik heb ook geen idee wat er aan de hand was; het viel me sinds woensdag al op. Ik zal (morgen) een vraag bij de provider neerleggen; misschien weten zij iets meer. Welterusten.
Ja want deze na 60 km tegen de storm buffelen ook zo rozige man vindt de site helaas nog steeds traag. Soms is het even vlug, maar dan de volgende pagina toch weer niet.
Wim
Wim schreef:Ja want deze na 60 km tegen de storm buffelen ook zo rozige man vindt de site helaas nog steeds traag. Soms is het even vlug, maar dan de volgende pagina toch weer niet.
Wim
Klopt, is heel wisselend !! En aangezien ik op glasvezelkabel zit .... :wink:
willem.m schreef:Hij is weer snel!!! :D
Hier nog steeds wisselend.
95% van de keren razendsnel.
5% beretraag, tot soms 15 s wachten op de gevraagde pagina.
Ook vrij vaak "kan op dit moment niet zoeken", terwijl ik niet zoek, maar binnenkom via Bekijk Actieve Onderwerpen.
Leon
De hostingprovider heeft vanmiddag een aantal sites stilgelegd waar wij de databaseserver mee delen. Deze sites belastten, als gevolg van spam, de server teveel. Bovendien heeft de provider onze database naar een andere server verplaatst (hopelijk zonder vertragende medegebruikers) waardoor de site vanmiddag een tijdje onbereikbaar was. Als het goed is moet alles nu weer op de oude vertrouwde snelheid draaien.
Heel erg veel dank Vincent! :D
En het loopt weer lekker inderdaad. Veel dank.
Wim