Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijn er ook relaxde campings aan de Middellandse Zee? - Forum Wereldfietser

Zijn er ook relaxde campings aan de Middellandse Zee?

Met m'n vriend fiets ik deze zomer richting het zuiden van Frankrijk en verder naar Gerona om daar het vliegtuig terug te pakken.
Nu dachten we er een echte chill-vakantie van te maken en bij de Middellandse zee een paar dagen tot een week te relaxen, in de zon te liggen, beetje surfen etc. Maar zoals elk toeristisch gebied zal het gros van de campings wel vol staan met permanente zo wel rijdbare sleurhutten. Voordat we daar op 80 m2 met een stroomvoorziening en een camping vol met Nederlanders staan dus de vraag of iemand een leuke camping weet in de buurt van de Middellandse zee??

Alvast erg bedankt!
Als ik jou was zou ik deze vraag ook even stellen op de Hiking-Site. De eigenaar daarvan woont namelijk in Spanje 'in de buurt van' Barcelona.
Wel schijnt ook hij de voorkeur te geven aan wildkamperen, in het binnenland, maar wie weet is hij ook bekend met campings aan de kust.
Thanks! Zal ik doen!
Janneke heb je ooit Corsica overwogen?plenty campings aan zee.

Gr,
JJ :D
Sinds ik op een dag 50 km van de kust in mijn eentje op een camping stond en de dag erna aan de kust, dwz. op 1 km van de kust, op een camping met 1200 plaatsen temidden van 14 nog van zulke campings stond, en de dag daarna met de fietsbus langs de kust terugreed langs Port-Barcarès heb ik de zee opgegeven.
Corsica daarentegen is wel erg relaxed, zeker buiten augustus.
Leon