Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Boeken Josie Dew gevraagd [GEVONDEN] - Forum Wereldfietser

Boeken Josie Dew gevraagd [GEVONDEN]

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar de boeken van Josie Dew, liefst in het Engels. De bieb hier heeft er namelijk niet eentje! In Almere, waar ik vaak kom, wel maar daar was alles uitgeleend. En ik heb dringend leesvoer nodig voor de vakantie.

Alle remmen los heb ik wel bij de bieb kunnen lenen (helaas in het Nederlands) dus die heb ik niet nodig.

Heeft iemand deze boeken nog in de aanbieding voor een vriendelijk prijsje (rond de 7,50 per boek, of minder) Ze mogen best verregend zijn hoor (maar nog wel leesbaar natuurlijk :lol: )

Ik ben benieuwd.

Ik heb er ook een aantal op Bol.com zien staan, maar ben benieuwd of er hier ook mensen zijn die ze hebben liggen.

Groetjes 8)
Zoë
Zoë,

Ik heb een aantal boeken van haar (in het Engels). Hier kun je zien welke.
Je mag ze wel van me lenen maar ik wil ze niet verkopen.

Ik kan ze opsturen (voor jouw kosten), of je plant een fietstochtje naar Baflo 8) om ze op te halen.
Hoi Zoë,

Ik heb hier 'the wind in my wheels' op de plank staan. Mag je ook wel lenen.
Als je naar Baflo fietst dan mag je wel langs Peize komen, of ik stuur het even op.

Gr
Eric

PS: waarom Engels? Is dat je moedertaal of vanwege het educatieve effect en omdat je dan minder snel leest?
Hallo Eric en Hans!

Wat leuk dat jullie zomaar jullie boeken zouden willen uitlenen aan een volslagen vreemde! Ik woon helaas in Wageningen dus Baflo en Peize liggen niet naast de deur :wink: Een fietstochtje zou erg leuk zijn, maar ik heb er de komende twee weken geen tijd voor, en dan stap ik alweer op de fiets voor vakantie. Ik zal even kijken wat de verzendkosten zijn voor een pakket, maar dat komt wel in de 7 euro denk ik (voor een doosje). En het is stiekem toch wel leuk om ze zelf op de boekenplank te hebben!

Ik had inmiddels op marktplaats ook wat dingen gezien, maar slechts 1 in het Engels. Misschien ga ik ze toch maar zelf aanschaffen bij de http://www.bookpository.com daar zijn ze niet belachelijk duur, en dan kan ik ze later altijd nog zelf weer wegdoen. (En dan hoef ik me ook geen zorgen te maken over het vies maken van andermans boeken, want dat is natuurlijk niet zo netjes!) Mocht ik toch nog in 'het Noorden' komen dan stuur ik jullie een berichtje. In elk geval hartelijk bedankt voor het vriendelijke aanbod! :D

En waarom in het Engels... Door mijn opleiding spreek ik inmiddels vloeiend Engels, en in Wageningen spreek ik vaak meer Engels dan Nederlands (wat tot leuke situaties kan leiden als ik buiten wageningen bij mensen op bezoek ga :wink: . Maar ik vind het vooral leuk om de échte tekst van Josie te lezen en om wat meer spreekwoorden en gezegdes onder de knie te krijgen. Het is dus vooral voor de lol 8) En als ik er langzamer van ga lezen zou dat mooi meegenomen zijn want ik heb nu in 3 dagen de nederlandse 'Alle remmen los' verslonden!

Nogmaals bedankt voor het aanbod, ik vind het leuk om te horen dat er toch nog mensen zijn die vertrouwen hebben in andere mensen :D
Ik heb ze zelf voor vaak een paar euro aangeschaft via abebooks

Mocht je ze niet kunnen vinden, dan neem ik ze een keertje voor je mee naar Wageningen want daar woont mijn schoonmoeder.
En ik wil wel een keer langs Baflo fietsen....
Bedankt voor de tip Hans! Ik zag alleen dat je bij veel verkopers alleen met 'n creditcard kan betalen en die heb ik op dit moment niet (en verder ook niet nodig) Jammer dat ze geen paypal hebben. Maar wie weet kan ik er een van iemand lenen. De boeken daar zijn wel fijn geprijsd!

Mocht het niet lukken dan zou het heel aardig zijn als dat mogelijk is! 8)
eric190173 schreef:En ik wil wel een keer langs Baflo fietsen....
Daar heb je geen boek voor nodig lijkt me :?

Als je de eerste keer met het rondje Groningen mee was (kan ik me niet meer herinneren) dan was je er ook langs gekomen.
Nog niet met rondjes Groningen mee geweest. Als het een keer op een avond is dan ben ik er wel voor te vinden, maar het weekend is een familie-aangelegenheid.
Bij ons staan ze gewoon in de bieb.
Voor ca 3,5 euro kan je ze op ebay kopen uit de UK (incl verzendkosten)
Volgens mij kun je in de bieb ook boeken "bestellen" die de vestiging zelf niet heeft, via een landelijk systeem, dan wordt die van elders gehaald, zitten natuurlijk wel kosten aan verbonden.
Hallo Allemaal!

Bedankt voor de tips en het aanbod om de boeken te lenen, echt super!

Ik heb ze inmiddels besteld via awesomebooks.co.uk omdat ik iemand heb gevonden met een creditcard. Nu nog even afwachten wanneer ze bezorgd worden, maar dat komt vast wel goed.