Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Huttentocht 2010 - Forum Wereldfietser

Huttentocht 2010

Als ik besloten heb om mee te gaan, en het weer meezit ga ik vrijdag richting Arnhem om in Renkum Heelsum te overnachten bij De Boersberg, is het hele jaar open, wel een beetje open veld met weinig beschutting. We hebben daar al eens eerder met een groepje binnengezeten in de groepsaccomodatie, beetje fris in de voormalige stal maar wel lekkere bankstellen :)
http://www.deboersberg.nl/

Vanaf daar is het ca 10km naar het station in Arnhem.
ik heb een makkie ik woon in doesburg en sluit me aan in doesburg,ik kijk er erg naar uit mijn 1ste tocht met een groep(je).het mooiste is nog dat je hele hebben en houden niet mee hoeft nou ronald ik zie je dan als het weer mee zit dan he dat hoop ik dan maar ook
gr marcel
Misschien dat ik ook wel daarheen ga op vrijdagavond. Ik werk die dag in Apeldoorn, dus dat zou een aardig stuk heen en weer reizen schelen. Dan moet ik alleen nog even kijken hoe ik 's ochtends vroeg op mijn werk kom met de fiets...
zijn er nog meer die met deze fietstocht mee rijden
gr marcel
marcel22 schreef:zijn er nog meer die met deze fietstocht mee rijden
gr marcel
Ja Marcel, de teller staat nu op 30 deelnemers.
zo he wat een grote groep dat word een gezellig wiekend hoop dat het weer een beetje meegezint is,juli komen door een mooi stadje doesburg waar ik me bij de groep aansluit.ik fiets niet 1st naar arnhem om vervolgens weer terug te rijden zondag rij ik wel helemaal mee naar arnhem,ik kijk er erg naar uit en heb al gehoord hier dat dit een mooie tocht is.wand de mensen kunnen hier de paatjes wel
gr marcel
Is er al iemand die de volledige route met 952 trackpoints http://www.bikemap.net/route/659727 heeft gedeeld in twee routes met minder dan 500 punten die mijn GPSMAP60csx wel aan kan?
Eric op de Fiets schreef:Is er al iemand die de volledige route met 952 trackpoints http://www.bikemap.net/route/659727 heeft gedeeld in twee routes met minder dan 500 punten die mijn GPSMAP60csx wel aan kan?
Je wilt het geloven of niet.. :D ....maar ik heb de volledige route op mijn GPS 60 cxs staan.


Ik zet 'm hier even neer ipv mailen.
Heb de route gecopieerd naar YouRoute en daar kun je 'm zonder problemen downloaden.
Ik had hetzelfde probleem als jij..

Ik doe idd weer een poging m'n GPS te gebruiken, weet je nog van 2 jaar geleden?? :lol: :D

http://www.routeyou.com/route/view/2800 ... ektocht.nl

NB: 25-10 track weer verwijderd ivm mooie GPS track van Hans van der Veeke een paar berichten verderop.
Dank je Marjan, inderdaad, is het middel een doel of het doel een middel? :oops:
'De Dijk' zingt 'het gaat om de route, niet om de kaart' :wink:
Eric op de Fiets schreef:Dank je Marjan, inderdaad, is het middel een doel of het doel een middel? :oops:
Gezellig dat je meegaat, tot as weekend!
ik schrijf alles op een A4 heen vanaf me woonplaats,wand bij knoopunt 35 oudtse cafe van nederland de waag stuit ik me bij juli aan.daar kan ik nog wel ff een bakkie koffie doen voor dat juli er zijn,ik schat in dat juli rond 10:45 11:00 wel in doesburg zijn en hoop ook dat we een beetje redelijk weer hebben buiwen vind ik niet erg maar dit pokke weer van vandaag fiets niet lekker tot volgende week allemaal
gr marcel
Eric op de Fiets schreef:Is er al iemand die de volledige route met 952 trackpoints http://www.bikemap.net/route/659727 heeft gedeeld in twee routes met minder dan 500 punten die mijn GPSMAP60csx wel aan kan?
Dit los je als volgt op...
Ga naar Mapsource en pak de route erbij.
Druk de rechtermuistoets in en selecteer filteren (tot max 500 punten).
Sla op en klaar!
Voor de liefhebberts...

Op deze plek heb ik een Garmin .gdb file gezet met daarin de route verdeeld in twee tracks (onder de 500 punten), een waypoint voor de camping en een paar aardige (single) caches die haast langs de route liggen.
Dank Hans. Maaarrr.. ik zit nieuwsgierig te wachten tot de website met jullie reis van 2010 klaar komt. Zo schiet het niet op natuurlijk :D :D
Yvon
snowfreakyvon schreef:Dank Hans. Maaarrr.. ik zit nieuwsgierig te wachten tot de website met jullie reis van 2010 klaar komt. Zo schiet het niet op natuurlijk :D :D
Yvon
Pfff, ben hard bezig. We zijn al in Oostenrijk en over de Reschenpas heen. En je kunt alvast beginnen met lezen hoor. Ik vul hem telkens aan met een nieuwe dag maar dat gaat net zo hard (of langzaam) als we fietsen.
nog meer offline....
Ik leg de laatste hand aan de video van onze Marokkoreis afgelopen winter. Dus binnenkort veel lees- en kijkpret! :wink:
Blanche schreef:nog meer offline....
Ik leg de laatste hand aan de video van onze Marokkoreis afgelopen winter. Dus binnenkort veel lees- en kijkpret! :wink:

Hallo zeg ga even reclame maken op een ander forum. :evil:
@ Hans, dankje wel voor de complete route met waypoint en het tentje van de camping! Fijn!!

Wij komen vrijdags aan op de eerder genoemde camping door Roald.
Wie zij er nog meer dan?
Hebben die trekkerhutten eigenlijk kookgelegenheid en mag een kampeerder daar gebruik van maken of zal ik mijn brander meenemen?
@Blanche & Hans, ik krijg Mapsource niet onder Windows 7 aan de praat. Ook niet in de XP sp3 modus van W7. Ik krijg de kaarten die ik onder Vista gebruikte op de laptop (nu w7) niet meer unlocked op mijn XP desktop. Zijn de twee routes ook beschikbaar in .GPX format? Dan kan ik ze met gratis EasyGPS op de garmin zetten. @Marjan, kun jij ze eventueel omzetten naar GPX?