Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Outdoor Dumpdag - Outlet - Forum Wereldfietser

Outdoor Dumpdag - Outlet

Nieuw in de Amsterdam Rai

De Outdoordumpdag is het nieuwe evenement in de Amsterdam Rai. 28 november 2010 is de dag van duizend aanbiedingen op het gebied van buitensport, fietsen en wandelen.
Diverse handelaren bieden er hun restpartijen en showmodellen aan. Geen tweedehands artikelen maar nieuw en van hoogstaande kwaliteit.

Voor iedereen die graag actief buiten is, is dit de gelegenheid om voor een kleine prijs prachtige spullen te kunnen kopen. Onder meer: kleding; schoenen; fietsen; fietsonderdelen; zaklampen; slaapzakken; hangmatten; rugzakken; fietstassen; gereedschap; kooktoestellen en nog veel meer. Alles onder een dak op een vloeroppervlakte van 4000 m².

Amsterdam Rai is vanuit het hele land goed bereikbaar per openbaar vervoer of auto en middenin de dichtbevolkte Randstad. Adres: Europaplein 22, 1078 GZ Amsterdam. De Outdoor Dumpdag vindt plaats in hal 9 van het Holland complex.
De toegang bedraagt € 5,00
Openingstijden: Zondag 28 november 2010 van 10.00 tot 17.00 uur

Meer informatie is te vinden op www.outdoordumpdag.nl
Leuk initiatief, ik denk dat voor veel mensen (aan beude zijden vd toonbank) een leuke markt kan zijn. Als je een lijstje maakt van wat je nodig heb en voor welke prijs je het maximaal wilt kopen..

Harry, kun je niet iets fixen dat leden vd wereldfietser korting krijgen op de entree?

Groeten
Eric

edit: verwijderd
Bedankt voor de tip.
zo het topic even opgeschoont. Nu aub een beetje on-topic blijven anders moet dit topic opslot.

Bedankt voor de mede-werking

Bas
GAAF !!!! :evil: Dit jaar al 2 tentjes kwijtgeraakt in de stormen... :twisted:
Kom zeker even kijken..... :? :P
O ja,...en voor de Sinterklaasfietsers .....ook nog even lekker shoppen!

Succes met de organisatie !!!
eric190173 schreef:Harry, kun je niet iets fixen dat leden vd wereldfietser korting krijgen op de entree?
We gaan er over nadenken... :roll:
harry-fietsenaar schreef:
eric190173 schreef:Harry, kun je niet iets fixen dat leden vd wereldfietser korting krijgen op de entree?
We gaan er over nadenken... :roll:
En als je toch verzoek nummers doet, wie wat gaat verkopen en voor hoeveel :wink:

Z'n Hubba Hubba voor een weinig lijkt me wel wat 8) , maar even met de trein €8, €5 entre, bakie koffie €5, je ben je voordeel zo kwijt :lol:

Het lijkt mij een leuk actie, een beetje rond snuffelen, geen fratsen gewoon handelen :P
Leuk initiatief.

Is Jongejans (Exped) de enige tentenaanbieder op deze beurs? M.a.w. is de lijst van exposanten op de site up to date?
Ik heb Jongejans speciaal gevraagd tenten mee te nemen. Helaas heeft hij momenteel geen ´uitloopmodellen´ en ik vrees dus dat er geen tenten aanwezig zullen zijn. Maar....het is nog geen 28 november, ik ben nog bezig anderen warm te krijgen.
Hmmm ik had een tijdje terug de outdoordumpdag al ergens zien staan, en bedacht dat ik daar heen wilde in de hoop dat ik er onder andere een aantal tenten bij elkaar kon aantreffen.Als ik bovenstaande zo lees denk ik dat voor mij de outdoordumpdag toch niet zo brengen waar ik op hoopte. Uiteraard realiseer ik me dat tenten dure oppervlakte innemen op een beurs, maar het is wel een van de weinige mogelijkheden om vlak bij elkaar hilleberg en hellsport tenten te kunnen zien. Omdat deze merken helaas niet samen door een of meerdere winkels verkocht worden.
Klinkt als muziek in de oren. Ik hoop dat ik tijd heb om even langs te gaan.
harry-fietsenaar schreef:Ik heb Jongejans speciaal gevraagd tenten mee te nemen. Helaas heeft hij momenteel geen ´uitloopmodellen´ en ik vrees dus dat er geen tenten aanwezig zullen zijn. Maar....het is nog geen 28 november, ik ben nog bezig anderen warm te krijgen.
Jammer, want ik hoopte eigenlijk ook wat (1-persoons) tentjes tegen te komen. Ik neem aan dat je ons op de hoogte houdt als er verandering in komt?

Weet iemand toevallig of er nog beurzen in het verschiet liggen waar wel volop tenten te bezichtigen zijn?
Zal wel een redelijke teleurstelling worden, net zoals de HCC-dagen: fysieke winkels kunnen nooit tippen aan internet prijzen dus echt goedkoop wordt het niet en vervolgens staan er vooral Polen die radiografisch bestuurbare helicoptertjes verkopen.
Onzin. Bij ons geen Polen met helicoptertjes of andere rommel. Showmodellen, restpartijen bevatten zo nu en dan wellicht wat incourante artikelen of maten maar de lol is het nou juist om er wat leuks tussenuit te vissen. Tippen aan internetprijzen, zeker wel. Probeer op internet maar eens een Brompton vouwfiets in de opruiming te vinden, gaat je niet lukken. Op de Outdoor Dumpdag staan ze!
harry-fietsenaar schreef:... een Brompton vouwfiets in de opruiming te vinden, gaat je niet lukken. Op de Outdoor Dumpdag staan ze!
Interessant! Welke Brompton en weet je misschien ook voor hoeveel?
Ik zie net op de outdoor site de parkeerprijs staan voor parkeren bij de RAI: €15,- per dag. Voor wie met de auto wil komen, je kunt ook gebruik maken van een van de P+R garages. Bijvoorbeeld de Amsterdam Arena of het Olympisch Stadion. Daar laat je je parkeerkaart omzetten in een speciaal P+R kaartje. Dat kost €6,- per 24 uur inclusief een OV chipkaartje de stad in en uit (maximaal 5 personen). Vanaf de Arena kun je met lijn 50 naar de RAI.
Meer informatie www.bereikbaar.amsterdam.nl
Dat is nuttige informatie Jarno! En als je een fiets koopt met een paar tassen erbij dan ga je natuurlijk op de fiets terug naar huis...

o ja, welke Bromptons er precies komen, en wat ze kosten weet ik niet maar het zijn meen ik overjarige modellen of exemplaren met een klein foutje.
Hoi,

iemand nog geweest gisteren?
Nog wat moois kunnen scoren?

gisteren wezen fietsen in de winterkoude want ik had toch verder niks nodig uit de uitverkoop. Hoewel een bij thuiskomst leek me een paar fijne warme handschoenen en wat warmers aan m'n voeten toch wel prettiger de volgende keer.
Zelf ben ik er niet geweest, maar gezien de reacties op hiking-site.nl hebben we niks gemist.
Jammer van het initiatief, maar het is onvoldoende van de grond gekomen.
Ik ben wel geweest en had ook gehoopt op meer stands.
'De kat uit de boom kijken' is het eerste wat bij mij opkomt.
En dat geldt dan voor aspirant bezoekers en dito standhouders.
Ben zelf uiterst tevreden met een Brompton fietsie, flappenmuts, muggenbril en windjackie naar huis getogen.
Wanneer er volgend jaar tenten worden aangeboden kom ik weer.
Loes.