Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsvakantiemarkt bij Vittorio - Forum Wereldfietser

Fietsvakantiemarkt bij Vittorio

De vijftiende fietsvakantiemarkt

Op zaterdag 11 december a.s. organiseerd Vittorio voor de vijftiende maal de Fietsvakantiemarkt. De Vittorio Fietsvakantiemarkt is inmiddels bij veel Nederlandse vakantiefietsers bekend: u ontmoet er wereldfietsers die het leuk vinden om hun kennis met anderen te delen. Fietsers informeren Fietsers! Zo worden er tips uitgewisseld over het transport van de fietsen (gaat u met de bus, de trein of met het vliegtuig?), over leuke bezienswaardigheden en natuurlijk over de mooiste fietsroutes!
Dit is een ideale gelegenheid voor de minder ervaren fietsers om informatie te vergaren over eventuele fietsgebieden: zij kunnen nu al hun vragen stellen aan de meer ervaren fietsers.

Lees verder . . .

Vorig jaar stond Jim hier ook met een stand. Jim, dit jaar weer?
Jazeker, de Wereldfietser staat ook weer in Heerhugowaard.
Voor de duidelijkheid, de fietsmarkt is morgen. :wink:
Getver...bijna vergeten, kan ik de fiets een beetje knap stallen?
55er schreef:Getver...bijna vergeten, kan ik de fiets een beetje knap stallen?
Helaas waren er nog genoeg parkeerplekken voor de fiets over. De meeste bezoekers waren toch met de auto gekomen. Gezellig was het er zeker! Om 16:00 toen het af was moest ik de helft nog zien. :D

Ik ben weer heel wat wijzer geworden. De stands waren dit jaar van een hoog nivo. Ik denk daarom ook dat ik niet meer naar de wereldfietsbeurs zal komen. Dit is voor mij om de hoek. Een plaatselijk evenement in de buurt geniet dan ook mijn voorkeur. Vittorio laat zien hoe het moet. Elders in het land moet zoiets ook kunnen (hint, hint).