Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Objecten (voor inter, exterieur) uit oude fietsbinnenbanden - Forum Wereldfietser

Objecten (voor inter, exterieur) uit oude fietsbinnenbanden

Heb je interesse :roll: ? Ben je nieuwsgierig :o ? Zo ja => op vraag e-mail ik graag enkele foto's door.
Op zo'n wijze wordt een forum natuurlijk helemaal interessant om te volgen.
psychopath schreef:Heb je interesse :roll: ? Ben je nieuwsgierig :o ? Zo ja => op vraag e-mail ik graag enkele foto's door.
Waarom plaats je hier niet wat foto's?
Een psychopaat vragen foto's op te sturen? Dat lijkt me vragen om moeilijkheden. :twisted:
Ik weet dat psychopath ook echte fietsfoto's op het web heeft staan, maar zoals hij nu de draad begint is het net phishing: vragen om een mailtje. Het bericht komt dus onbetrouwbaarder over dan het is, zeker als het wordt geplaatst door iemand die anoniem wil blijven en ook nog een aparte nick gebruikt.
Leon
Heren ,heren, wat een heibel!
Mag ik een klein beetje mijn idee beschermen aub?
Dit deel van het forum is openbaar, nietwaar?
Ik overwoog toe te treden tot 'het clubje' maar als dit al zo gevoelig ligt....
nb: path = pad
.. je email adres is niet bekend/ openbaar... dan maak je het wel heel lastig om een mailtje te sturen en te vragen naar de foto's...
hendrikjan schreef:.. je email adres is niet bekend/ openbaar... dan maak je het wel heel lastig om een mailtje te sturen en te vragen naar de foto's...
Je kunt hem een pb sturen.

Ik ben wel nieuwsgierig naar je kunst maar ik snap niet goed waarom je er zo geheimzinnig over doet.
Het is Willem Jongeman die undercover knutselt!
Wel eng hoor ik heb meerdere malen vlakbij in mijn tentje naast zijn tentje overnacht. Bedenk me nu voortaan met zo'n schuilnaam :D :lol: :lol: :lol:
Kreatief met kurk....