Additionally, paste this code immediately after the opening tag: PHD slaapzakken en donsjacks winter sale - Forum Wereldfietser

PHD slaapzakken en donsjacks winter sale

Het Engelse PHD Design maakt heel mooie lichte donzen slaapzakken en vesten/jacks. Helaas is zulke kwaliteit niet goedkoop. Twee keer per jaar hebben ze een speciale aanbieding waarbij een voor fietsers interessant deel van hun assortiment ineens veel goedkoper wordt aangeboden. Het is weer zover: http://www.phdesigns.co.uk/special-offers.php?cat=79 Denk er wel aan dat hun slaapzakken smal zijn. Je kunt vragen of ze een bredere voor je maken. Voor mij hebben ze dat wel gedaan. Daar wordt je slaapzak wel wat kouder van, natuurlijk.
Wim
De bericht wacht ik al weken op :lol: ben de laatste 2 dagen niet op hun site geweest,

Dank Wim
Bedankt voor de tip!

Ik ben aan een nieuwe slaapzak toe. Heb ik dit goed: op 6 maart 's avonds moet je dit per internet bestellen?

Is er ook een winkel die dit verkoopt zodat ik het met andere slaapzakken kan vergelijken? Zwerfkei denk ik niet, kon het zo gauw niet vinden. Bever denk ik ook niet.
Goede tip, ben ook net op zoek naar een lichte slaapzak voor de Noorse zomernachten. Met name die Minim 300 lijkt me wel geschikt.
Dit is allemaal rechtstreeks in Engeland bestellen. Als er een winkel tussen zou moeten werd het te duur. Ik heb zelf een minimus 200, en die heb ik afgelopen zomer in Noorwegen gebruikt. Twee nachten moest ik mijn donsvest erbij aantrekken. Het was bij onze tocht nooit erg koud, dus mijn conclusie is dat een Minimus 300 wel eens perfect zou kunnen zijn. Denk er wel aan dat ze vrij smal zijn.
Wim
Net een email naar PHD gestuurd, helaas willen ze de minium 300 niet in een brede uitvoering doen voor de sale prijs :cry: , jammer, wordt toch €100 duurder.
Afvallen is goedkopen, Shane... :lol:
fiets-ster schreef:Bedankt voor de tip!

Heb ik dit goed: op 6 maart 's avonds moet je dit per internet bestellen?

.
Houden ze dan geen rekening met mensen als ik die zondagavond carnaval gaan vieren? :lol: