Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tijdelijk je huis verhuren - Forum Wereldfietser

Tijdelijk je huis verhuren

beste wereldfietsers, mijn vrouw en ik hebben in 2003 een fietsreis gemaakt door Midden en Zuid-Amerika van 6 maanden. In die periode hadden we ons huis verhuurd om kosten te besparen. Als iemand binnen een straal van 20km rond Deventer een fietsreis gaat maken van 6 maanden of langer, zouden wij ons deze keer graag als huurders aanbieden! We hebben ons huis verkocht en zoeken ter overbrugging (nieuwe huis wordt pas 1 februari 2012 opgeleverd) een gemeubileerd huis. We zijn met 2 volwassen en een klein meisje van 14 maanden. We hebben een budget van 600 euro/maand. Je weet zeker dat we weer vertrekken en zijn uiteraard zelf ook nog steeds fanatieke fietsers (door gezinsuitbreiding wel even gestopt met wereldfietsen). Wie weet kunnen we elkaar helpen. Groet,
Nanda, Coen en dochter Fileine.
Hoi Beste mensen,

Ik heb in 2009 mijn huis verhuurd aan een zgn betrouwbaar persoon, halverwege mijn reis [naar/door Tibet] kreeg ik een bericht dat mijn huis omgetoverd was in een hennepkwekerij, heb daardoor een flink stuk van mijn reis moeten afbreken.
Wel een zeer mooie reis van 15000 km kunnen maken door 17 landen in 7,5 mnd. :)

Nu zit ik momenteel in een situatie dat ik sowieso een reis van 2 mnd kan/ga maken dit jaar, maar zit er sterk aan te denken weer een lange reis te gaan maken. [2012??].
Ben het vertrouwen in de mensheid niet verloren maar ben wel voorzichtig geworden :|

Ik heb een leuk huisje in aan de rand van het mooie hanzestadje Zutphen

Henk Kamphuis... kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Coen, je zou kunnen kijken bij woningen die al langere tijd te koop staan of ze de woning tijdelijk in het kader van de Leegstandwet aan jou willen verhuren. Je moet dus even op zoek evt. via een makelaar of de eigenaar van een te koop staande woning het tijdelijk aan jou wil verhuren. Deze optie is bekend geworden via de vereniging Eigen Huis en wordt sinds een jaar of vier veelvuldig toegepast bij langer te koop staande woning. Het enige dat je overkomt is dat de huurbeschermingsmogelijkheden opzij worden gesteld. Dat betekent dat de strenge huurbescherming wegvalt. Ingevolge de wet sluit je een overeenkomst met de verhuurder af voor minimaal 6 maanden en maximaal 2 jaar. Dit kan tot maximaal 5 jaar verlengd worden. Een ideale constructie voor gevallen zoals jou 'overkomt'.