Additionally, paste this code immediately after the opening tag: NL-stickertje voor op je spatbord - Forum Wereldfietser

NL-stickertje voor op je spatbord

Ik heb lang gezocht, maar heb nergens een klein NL-stickertje kunnen vinden.
Dus heb ik hem zelf maar laten maken :lol:

Afbeelding
Eric,

Leuk initiatief. Ik zoek al tijden naar een NL vlaggetjes-sticker voor op mijn fiets, maar deze is ook leuk.

Jammer dat ze alleen in de winkel te krijgen zijn want om nu van Baflo naar Amsterdam te gaan voor een sticker lukt me nu even niet. Ik ga iemand zoeken die er twee voor me kan ophalen en dan dan naar me wil opsturen.
HansvanderVeeke schreef:Eric,

Leuk initiatief. Ik zoek al tijden naar een NL vlaggetjes-sticker voor op mijn fiets, maar deze is ook leuk.

Jammer dat ze alleen in de winkel te krijgen zijn want om nu van Baflo naar Amsterdam te gaan voor een sticker lukt me nu even niet. Ik ga iemand zoeken die er twee voor me kan ophalen en dan dan naar me wil opsturen.
Stuur maar een pb'tje met je adres.

Gerd
Ik geneer mij de laatste jaren een beetje voor het feit dat ik uit NL kom....
GerdC schreef:
HansvanderVeeke schreef:Eric,

Leuk initiatief. Ik zoek al tijden naar een NL vlaggetjes-sticker voor op mijn fiets, maar deze is ook leuk.

Jammer dat ze alleen in de winkel te krijgen zijn want om nu van Baflo naar Amsterdam te gaan voor een sticker lukt me nu even niet. Ik ga iemand zoeken die er twee voor me kan ophalen en dan dan naar me wil opsturen.
Stuur maar een pb'tje met je adres.

Gerd
Kijk!
Al hulp aangeboden gekregen vanuit twee kanten.
Geregeld, dank zij Gerd en/of Co (met hulp van Guus).
Leuke versie voor binnen Europa, daarbuiten zou ik toch wel graag ook de vlagstelling rood-wit-blauw erop willen hebben (met oranje wimpel :) )
Ik kom heel weinig in Amsterdam, maar ruilen voor 2 stickers van 's-Hertogenbosch en een SAE?
pedalman schreef:Ik geneer mij de laatste jaren een beetje voor het feit dat ik uit NL kom....
Als je alle landen op een rijtje zet is er altijd wel iets te verzinnen waar je je voor moet generen. :wink:

Ik vind het wel een leuk idee. Dat eeuwige gevraag uit welk land iemand komt moet maar eens over zijn.

En dan kan die blauwe sticker mooi over die andere blauwe sticker geplakt worden. :lol:
En dit hier het aluminium NL-bordje, ongeveer ietsje kleiner dan een doorsnee ansichtkaart (A6 formaat), waar ik zeer trots op ben. Gekocht in 1973 tijdens een oldtimershow in Laren (NH). Gemakkelijk te bevestigen op de plaats van minister Westerterp-achterlichten. Dat ding heeft in tig landen al heel wat meegemaakt! Wanneer ik thuis ben, staat het bordje altijd naast mijn computer. Is bij een val een keer omgeknakt geweest en nadien gerepareerd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Ik zou me zeker niet willen associëren met het politieke project dat Europa heet. Liever wat anoniemer of inderdaad met een mooie rood-wit-blauwe vlag!
windinderugfietser schreef:Ik zou me zeker niet willen associëren met het politieke project dat Europa heet. Liever wat anoniemer of inderdaad met een mooie rood-wit-blauwe vlag!
Liever een NL-sticker of -bordje dan een vlag, waarbij men net zo goed kan denken dat je uit Luxemburg afkomstig bent. Draai je onze driekleur op z'n kop, krijg je de vlag van Sleeswijk-Holstein.
Nederlanders pik je er zo uit, die hebben echt geen sticker nodig :(
maar weer even on-topic...
ik wil ook 4 van die stickers.. en aangezien ik uit fryslân kom vlieg ik niet daarvoor naar a'dam.. kan iemand me helpen ? ze evt ophalen en opsturen ? :)
Leuk, alleen hoeft niet iedereen van mij te weten waar ik vandaan kom. Zeker andere nederlanders die niet op de fiets zijn niet (jammer genoeg meer slechte dan goede ervaringen), daarnaast zijn mijn ortlieb achtertassen al rood wit blauw, en als mensen het willen weten mogen ze het vragen.

Afbeelding

Voor degenen die het willen weten deze brug in Mostar is met volle bepakking niet te fietsen (Glad, drempels en stijl)
:P Mooi gedaan Eric! En dan Martin met zijn prachtige foto's. En de rood/wit/blauwe tassen die ik ook nog nooit gezien had. Leuk topicje, leuke reacties.....tsja en die sterretjes....om NL heen....
Ik heb ook een vlaggetje met sterretjes....USA...op mijn Cannondale...daar doe ik soms wel eens een stukje tape overheen... Maar deze past mooi over die fietsenzakenstickertjes heen....(al zal dat jouw bedoeling niet zijn denk ik... :oops: )
Geweldig die rood wit blauwe Ortliebtassenparade. Ik vind die bovenste tas zelf een beetje oranje overkomen maar dat kan ook suggestie zijn. :)

@Martin E. van Doornik: Wat zou de eerste associatie zijn van een rood-wit-blauwe vlag op een fiets (in welke toestand dan ook)? Inderdaad...
Bedankt voor de complimenten, de boventas (Ook Ortlieb, kanotas voor tentstokken slaapzak en trui) was ooit rood, doordat er nog al eens natte zaken op liggen is het in de loop der jaren behoorlijk verkleurd.
De Ortlieb-tassen heb ik kunnen laten maken toen ze 25 jaar bestonden, je kon zelf kiezen uit een aantal kleuren en dan werden ze speciaal voor je gemaakt (niet eens duurder dan dezelfde tassen die je gewoon nog steeds kan kopen).

Peter
Is er ook iemand met een rood-wit-blauwe fiets?
Goed idee, Eric om ze zelf te laten maken!
Zelf ben ik heel lang op zoek geweest naar een 'fiets' sticker van de provincie Groningen, helaas niet gevonden. Uiteindelijk heb ik zelf iets in elkaar geknutseld. Een kleurenprint gemaakt van een kleine gr. provincievlag, deze dubbelzijdig geprint en daarna gelamineerd. Deze heb ik met een tierip aan de bagagedrager bevestigd. Zit inmiddels al een paar jaar bevestigd.
Wat me wel opvalt dat zelfs sommige mensen uit de provincie de vlag niet herkennen :oops:

Afbeelding
pedalman schreef:Ik geneer mij de laatste jaren een beetje voor het feit dat ik uit NL kom....
je bent niet de enige

geef mij dit vlagje dan maar
Afbeelding