Hoi,

ik rij nu al meer dan drie jaar dagelijks met mijn Idworx Easy Rohler, en ben daar enorm tevreden van. Ben er ook reeds meerdere malen mee op vakantie geweest.

Voordien reed ik met een Koga Miyata Worldtraveller, XT afgemonteerd, en ook daar heb ik enorm veel plezier aan beleefd.

Nu echter zou ik graag, gewoon voor de rijsensatie, een tijdje lang opnieuw met een 26" trekkingfiets rondrijden. Ik ben er nl over aan het twijfelen om mijn Idworx te verkopen en terug over te stappen op een iets sportievere versie.

Dus vandaar mijn vraag: wie heeft interesse om enkele weken van fiets te ruilen? Jij en je fiets moeten wel aan twee voorwaarden voldoen;
- ongeveer even groot zijn als ik (1m92, rij met een XL kader van 60 cm);
- je beschikt over een 26" trekkingfiets met Rohloff naaf.

Ik ben erg geïnteresseerd in de Koga Signatures 26", maar eveneens in Snel, Santos, Thompson. En ongetwijfeld zijn er tal van merken en types die ik niet ken die mij ook interesseren, dus laat maar horen, zolang het een 26" is en er een Rohloff op staat.

Mijn eigen fiets is dus een Easy Rohler, model 2008, alle onderdelen origineel, afgezien van de lamp (heb er een SON ledkoplamp opgezet), de banden (heb er de snellere Schwalbe Marathon Plus ATB opgezet) en de voordrager (Tubus Duo).

Op die manier doe jij een nieuwe ervaring op, en ik ook, zonder dat het ons iets kost. Zo kan je de fiets ook écht testen, wekenlang, in alle omstandigheden, met kilo's bagage, etcetera. En je test een fiets die al gereden heeft, dus niet een die recht uit de winkel komt; je voelt hem zoals hij echt is.

Laat maar horen!

mvg

merlijn