Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Stardrop Birdland - Forum Wereldfietser

Stardrop Birdland

Hallo,

Wie heeft ervaring met genoemde tent? de Stardrop van Birdland ?

Er is nog een foto van de tent op de Birdland site, maar verder geen informatie.

Dit een persoons model lijkt me echt een van de betere ontwerpen voor fietsers i.v.m. hun tassen en zo.
Ik vind het ook vreemd dat er niet meerder merken zijn die een hierop gelijkend model hebben...

Of kent iemand een model of merk dat hier erg veel op lijkt?

Bedankt,

Peter
Hallo PeterAgain,

Wat laat maar toch nog een reactie.
Ik heb sinds 2011 zo'n Stardrop, die ik toen 2e hands van een rugzakloopster heb overgenomen.
Ik vind het een heerlijke tent, die ik voornamelijk in winter en najaar gebruik.
Vooral erg ruime luifel, wat fijn is om in te koken met dichte tent (van boven af open te ritsen) en voor neerleggen rugzak en vuile schoenen.
Voldoende ventilatie in binnen- en buitentent, dus weinig condens met koud en/of nat weer.
Is niet superlicht, maar 2,2 kg vind ik ok.
Prima kwaliteit.
Heeft maar 1 nadeel: ze worden niet meer gemaakt....

Wie weet kun je er 2e hands nog aan komen.

Ik ken zelf eigenlijk geen tent die vrijwel hetzelfde is; dwarsslaper vrijstaand en met ruime luifel.....
HansMulders schreef:
wo 06 dec, 2023 13:32
Hallo PeterAgain,

Wat laat maar toch nog een reactie.
Wat laat??? 14 jaar na dato ? Heeft weinig zin gezien de topic starter ook al meer dan 10 jaar niet online is geweest. En dat voor je eerste bericht :D :shock:

Vraag me dan ook af hoe je dit bericht gevonden heb..