Additionally, paste this code immediately after the opening tag: camping Faro en daar kanovaren - Forum Wereldfietser

camping Faro en daar kanovaren

Weet iemand of de camping in Faro al weer open is. Ik vind via internet en boekje alleen dat hij tijdelijk gesloten is. L Pl zegt er niets over. Hij ligt van de route af wil het daarom graag van te voren weten. Het is wel lekker om Faro te kunnen bekijken zonder bagage.

Heeft er iemand kano gevaren in dat park ten zuiden Faro en daar info over?
+351 289 817 876 bellen?
Vorig jaar heb ik nog gevonden op internet dat die nog steeds gesloten zou zijn. Maar ik heb er zelf niet gekeken, dus ik weet het niet zeker.

Ik heb zelf een hotelletje gehad in Faro redelijk in het buurt van het vliegveld, omdat ik laat in de avond aan kwam.
Probeer eens bij www.megasport.pt. Daar werkt (of werkte) ook een Nederlandse vrouw.

Groeten,

Rutger
iets naast faro ligt quarteira kan je op de camping of gewoon aan het strand staan links van het centrum waar circo dallas altijd staat te gekke spot
Bedankt voor de tips.
er ligt een leuke camping in Olhao, net naast Faro. De trein vanuit Faro richting vila real stopt dichtbij de camping, meerdere per uur.