Additionally, paste this code immediately after the opening tag: home page onderaan - Forum Wereldfietser

home page onderaan

Hoi,

In Firefox lijnt de home page onderaan niet meer goed uit. De advertenties komen allemaal onder elkaar, en de quick links vallen half weg.
willem.m schreef:Hoi,

In Firefox lijnt de home page onderaan niet meer goed uit. De advertenties komen allemaal onder elkaar, en de quick links vallen half weg.
Idem in Opera, en in IE6 is het -gerechtigheid- nog veel erger ;)
Ik zie niets raars. FF4, IE9
Firefox 4.0 heeft er geen last van; goeie reden om te upgraden want Firefox 4 schijnt beter en sneller te zijn dan voorgangers (of gewoon switchen naar Chrome). Het kan nog erger trouwens; kijk maar eens onder IE5.5 als het je lukt :-).
IE6 wordt nog zelden ondersteund omdat het te veel bugs bevat om op te noemen en nog maar door 5% van gebruikers wordt gebruikt. Soms denk ik wel eens dat je opzettelijk websites verkeerd moet weergeven op IE6 zodat mensen eindelijk/misschien gaan upgraden van dat stuk ellende; maar dat stokt niet helemaal met toegankelijkheidsprincipes :D.

Wanneer gaat m-gineering afstappen van die (vreselijke) frames-constructie overigens?!! Zo'n schat aan informatie willen échte ingenieurs toch niet kwijt op een website gebouwd met verouderde technieken :P ;).
Klopt Leon, vandaag is het weer weg.
Matthieeee: ik heb een nieuwe versie hoor
Matthie9000 schreef:Firefox 4.0 heeft er geen last van
bij mij wel (op w2000)

Wanneer gaat m-gineering afstappen van die (vreselijke) frames-constructie overigens?!! Zo'n schat aan informatie willen échte ingenieurs toch niet kwijt op een website gebouwd met verouderde technieken :P ;).

Verouderde technieken
kan mij nou geen reet schelen! Iets werkt of het werkt niet. En het vooruitzicht on 278 pagina's ( Hoera voor DOS commando's) om te moeten zetten naar een andere vorm stemt mij nog niet vrolijk. Dus zolang ik denk dat het meer werk en ellende oplevert dan er aan positieve opbrengst tegen overstaat (zoals bij de meeste automatiseringsprojecten ;) ) kon het nog wel even duren!
m-gineering schreef:bij mij wel (op w2000)
Vreemd! Besturingssysteem zou daar niet in moeten uitmaken overigens; post eens een screenshot? ben benieuwd!

Verouderde technieken
kan mij nou geen reet schelen! Iets werkt of het werkt niet. En het vooruitzicht on 278 pagina's ( Hoera voor DOS commando's) om te moeten zetten naar een andere vorm stemt mij nog niet vrolijk. Dus zolang ik denk dat het meer werk en ellende oplevert dan er aan positieve opbrengst tegen overstaat (zoals bij de meeste automatiseringsprojecten ;) ) kon het nog wel even duren!
Haha, ik loop maar wat te stangen hoor :twisted:. Google indexeert de website prima dus daar hoef je het niet voor te doen. Voordeel van het zelf uitvoeren van automatiseringsprojecten is dat je geen 90% overhead hoeft te genereren met onzinnig overleg en andere onzin en mits je een fatsoenlijk ontwikkelplatform gebruikt is het allemaal niet zo veel werk. Je moet het natuurlijk wel leuk vinden; maar het kan best positieve opbrengst leveren mits je het goed doet natuurlijk!

Dos? als in batch-automatisering?! vet! :D
Was een foutje met de HTML-codes in Joomla. Vrijdag voor het werk even naar gekeken en opgelost. :wink:
Sinds gisteravond weer opnieuw. Webmasters gevraagd er naar te kijken.
Matthie9000 schreef:
m-gineering schreef:bij mij wel (op w2000)
Vreemd! Besturingssysteem zou daar niet in moeten uitmaken overigens; post eens een screenshot? ben benieuwd!

Verouderde technieken
kan mij nou geen reet schelen! Iets werkt of het werkt niet. En het vooruitzicht on 278 pagina's ( Hoera voor DOS commando's) om te moeten zetten naar een andere vorm stemt mij nog niet vrolijk. Dus zolang ik denk dat het meer werk en ellende oplevert dan er aan positieve opbrengst tegen overstaat (zoals bij de meeste automatiseringsprojecten ;) ) kon het nog wel even duren!
Haha, ik loop maar wat te stangen hoor :twisted:. Google indexeert de website prima dus daar hoef je het niet voor te doen. Voordeel van het zelf uitvoeren van automatiseringsprojecten is dat je geen 90% overhead hoeft te genereren met onzinnig overleg en andere onzin en mits je een fatsoenlijk ontwikkelplatform gebruikt is het allemaal niet zo veel werk. Je moet het natuurlijk wel leuk vinden; maar het kan best positieve opbrengst leveren mits je het goed doet natuurlijk!

Dos? als in batch-automatisering?! vet! :D
Wordpress is misschien het overwegen waard, mocht je ooit wat anders willen. Dat is tegenwoordig veel meer dan alleen een blogplatform, maar een waar CMS.
Bas1988 schreef:
Matthie9000 schreef:
m-gineering schreef:bij mij wel (op w2000)
Vreemd! Besturingssysteem zou daar niet in moeten uitmaken overigens; post eens een screenshot? ben benieuwd!

Verouderde technieken
kan mij nou geen reet schelen! Iets werkt of het werkt niet. En het vooruitzicht on 278 pagina's ( Hoera voor DOS commando's) om te moeten zetten naar een andere vorm stemt mij nog niet vrolijk. Dus zolang ik denk dat het meer werk en ellende oplevert dan er aan positieve opbrengst tegen overstaat (zoals bij de meeste automatiseringsprojecten ;) ) kon het nog wel even duren!
Haha, ik loop maar wat te stangen hoor :twisted:. Google indexeert de website prima dus daar hoef je het niet voor te doen. Voordeel van het zelf uitvoeren van automatiseringsprojecten is dat je geen 90% overhead hoeft te genereren met onzinnig overleg en andere onzin en mits je een fatsoenlijk ontwikkelplatform gebruikt is het allemaal niet zo veel werk. Je moet het natuurlijk wel leuk vinden; maar het kan best positieve opbrengst leveren mits je het goed doet natuurlijk!

Dos? als in batch-automatisering?! vet! :D
Wordpress is misschien het overwegen waard, mocht je ooit wat anders willen. Dat is tegenwoordig veel meer dan alleen een blogplatform, maar een waar CMS.
Als je overhead een probleem vindt moet je dat nou juist niet doen ;) en vooral ver weg blijven (bij voorkeur rennen) van Joomla.
Weet je, buiten wat het niet moet zijn, ook wat het wel kan zijn?
Robertjan schreef:Weet je, buiten wat het niet moet zijn, ook wat het wel kan zijn?
Ja, het kan een prachtige stylesheet-loze, frames-volle, DOS-batch geautomatiseerde, zelfgeschreven, content-management systeem onafhankelijke website zijn die doet wat ie moet doen. Kan, hoeft niet ;-).

Wat betreft de problemen op wereldfietser.nl zou ik zeggen kijk eens naar één van de talloze 2/3-koloms fixed header/footer layouts!