Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Avaghon op televisie - Forum Wereldfietser

Avaghon op televisie

Avaghon tandem in Enjoy Life op zondag 10.50 uur RTL4

A.s zondag fietsen de presentatoren Arno en Sanne op de Avaghon tour-tandem kris kras door Nederland. Onderweg ondergaat het dynamische duo spannende, leuke en trendy belevenissen. Deze week op onze Rohloff-tandem! Benieuwd hoe zij dit hebben ervaren, kijk zondag naar deze nieuwe aflevering!

En de herhaling is zaterdag 28 mei om 10 uur 's ochtends.

Marco de Wit
Wat jammer Marco,
want om die tijd fiets ik zelf!
Succes met de uitzending. Overigens een leuke promotie voor jouw nieuwe aanwinst.
bert sitters schreef:want om die tijd fiets ik zelf!
Hopelijk vor jou komt het op http://www.rtl.nl/xl/#/gemist/
Groet,
Leon

P.s. zelf fietsen is natuurlijk de meest geldige smoes om niet te kijken!
Das niet jammer Bert want tegenwoordig kan je of iets opnemen of iets terugkijken op het internet! Wie later wil kijken kan dus onderstaande link gebruiken.

http://www.hebikietsgemist.nl/programma ... -life.html
Ha die Blanche,

Volgens mij ben jij daar allemaal veel handiger in dan ik, maar komen die twee BN-ers op hun tandem ook nog langs de nieuwe winkel van Marco de Wit?
Nee Bert.
Je moet zelf eens gaan kijken. Tis een hele mooie zaak geworden.
Ha die Blanche,

Waar is die nieuwe winkel van Marco dan? Welke fietsknooppunten moet ik volgen als ik vanaf de Rottemeren in Rotjeknorrrr kom?

Groetjes,

Bert
Dat kan je zelf toch ook opzoeken Bert?! :wink:

Bike4travel ligt vlakbij fietsknooppunt 89 en jij kan er dus langs de Rottemeren naar toe. Mooi stukje. Mischien ben ik ook wel thuis en kan je koffie komen drinken onderweg Bert.

Satijnbloem 41
3068 JP Rotterdam
kan ik ook koffie komen drinken of moet je dan aan bepaalde voorwaarden voldoen :lol:

Ik wil dan wel appelgebak met slagroom

Mario
@ Mario, yep je moet aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Zo en nu weer even on topic >>>

Marco de Wit schreef:

Avaghon tandem in Enjoy Life op zondag 10.50 uur RTL4



A.s zondag fietsen de presentatoren Arno en Sanne op de Avaghon tour-tandem kris kras door Nederland. Onderweg ondergaat het dynamische duo spannende, leuke en trendy belevenissen. Deze week op onze Rohloff-tandem! Benieuwd hoe zij dit hebben ervaren, kijk zondag naar deze nieuwe aflevering!

En de herhaling is zaterdag 28 mei om 10 uur 's ochtends.

Marco de Wit
Het regent, dus heb ik even de moeite genomen om te kijken. Leuk die tandem met Rohloff-naaf te zien en voor mij bekende Vaude-tassen.
Hebben zij dat echt allemaal gefietst, of is die tandem steeds in een busje verplaatst? Voor de rest weinig inhoud met veel commercie tot in de details, zoals een flesje Rivella dat uitgebreid in beeld komt en aangeprezen wordt.

Wanneer komt er eens een echt fietsreis-programma. Waarom gaat er geen camaraploeg op bezoek bij de buitenlandtrektocht in Griekenland?
bert sitters schreef:Het regent, dus heb ik even de moeite genomen om te kijken. Leuk die tandem met Rohloff-naaf te zien en voor mij bekende Vaude-tassen.
Hebben zij dat echt allemaal gefietst, of is die tandem steeds in een busje verplaatst? Voor de rest weinig inhoud met veel commercie tot in de details, zoals een flesje Rivella dat uitgebreid in beeld komt en aangeprezen wordt.

Wanneer komt er eens een echt fietsreis-programma. Waarom gaat er geen camaraploeg op bezoek bij de buitenlandtrektocht in Griekenland?
"Op de tillefissie' is leuk om de ooms, tantes en oude klasgenoten te overtuigen dat je een bedrijf hebt, maar zakelijk gezien koop je er in onze branche geen flikker voor ;) Ik denk dat voor Marco dit draadje meer waarde heeft (omdat het wel bij de doelgroep aankomt) dan aan al die zendtijd.

En als je je vakantie goed wil laten verknallen (tijdens en achteraf) moet je een tv-team op sleeptouw nemen :roll:
net even gekeken, maar wat een prutsers op die prachtige fiets zeg!!!

verder vind ik vind het er echt retestoer uitzien zo'n tandem met volbepakte tassen.


en inderdaad weinig inhoud en veel commercie, maar dat weet je want alle programma's op zit tijdstip zijn overgoten met commercie....

wat wel een mooi programma was; BNN "Going South". 2 tweetallen op de fiets, 1 tweetal van Alaska naar ZuidAmerika. ander tweetal van noordelijk Zuidamerika naar zuidelijkste puntje Zuidamerika. beetje de link gelegd met ecologisch aspect, vervuiling en dergelijke, welke milieu besparende oplossingen sommige inheemse groepen gebruiken om ook hun steentje bij te dragen, ondanks minder middelen zoals geld en technologie....
Leuk zeg, bekende omgeving :wink:

http://www.rtl.nl/xl/#/u/f0ae0a86-61a6- ... ec3525829/ voor een idere die het gemist heeft en geen zin heeft het op te zoeken. Een blauwe Avaghon op je scherm in een klik.