Additionally, paste this code immediately after the opening tag: sponsors voor een goed doel gezocht. we komen nog tekort - Forum Wereldfietser

sponsors voor een goed doel gezocht. we komen nog tekort

Peter Sterke- Zoetermeer:

Sponsorfietstocht Pijnacker – Grywald (Polen)

Geachte heer/mevrouw,
Bij deze vraag ik uw aandacht voor het volgende.


Voor dit laatste wil ik mij samen met nog enkele fietsmalloten gaan inzetten.
Op 10 juli stappen wij op de fiets met de bedoeling om op 21 juli in Grywald er weer af te stappen. Wij hopen daar dan na een rit van 1500 km. een cheque met een zo hoog mogelijk bedrag te kunnen overhandigen. De kosten voor deze rit nemen wij voor eigen rekening.
Wij hopen dat U ook bereid bent om ons ploegje te sponsoren zodat wij daar eind juli een leuk bedrag kunnen overhandigen.

U kunt mij sponsoren per km. (Eén €urocent per km is voor ons doel al weer € 15.=)
Een vast bedrag kan uiteraard ook. Wilt u voor de rit voor onderweg voeding, drinken, de brandstof voor de begeleidingswagen sponsoren of heeft u een ander aanbod, dan stellen wij ook dat uiteraard op prijs.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Ja, ik doe mee en sponsor de fietstocht naar Grywald / Polen door middel van ;

0 ……€uro/……€urocent per km. : 1500 x € , . = Totaal €uro ……….
0 Een vast bedrag, €uro ……….
0 Op andere wijze, namelijk:………………………………………………………...
0 Ik betaal contant.
0 Ik maak het bedrag over op bankrek.nr: 64.87.69.836 ten name van J.F. van Dorp onder vermelding van: Sponsoring Pijnacker/Grywald. P.Sterke
Naam: …………………………………………....
Adres: ……………………………………………
Tel: ………………Email: ……………………….
Voor informatie en inleveren sponsorstrookje: graaf janstraat 76 , 2713 CP Zoetermeer
Peter Sterke
0650658227

????? Wat is het goede doel? :?
petersterke schreef:de brandstof voor de begeleidingswagen sponsoren of heeft u een ander aanbod, dan stellen wij ook dat uiteraard op prijs.
Yep, neem géén begeleidingswagen. Deze site is van de Wereldfietser, niet van www.ikkannietfietsenzonderauto.nl :lol:
Maar verder veel succes gewenst hoor!
Leon

Waar is die begeleidingswagen voor? 1500 km is toch een makkie en onderweg is voldoende eten en drinken verkrijgbaar.